Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar zaten yatağımızda yemi yorganın altındayım ama ben çok üşüyen bileyim ayakların bacaklarım doğal olarak içim ısınmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Su ısıtıcı pet şişeye koydum ayağımın altına aldım merak etmeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Pet siseye su doldur ve caydanligin icine su koy pet sisesini de caydanligin icine koy isit.. al yanina isinirsin... ya da sac kurutma makinesiyle yatagin icin ısıt
Sen makinesi olmaz eşim uyanır da pet şişeye su koymak benim de aklıma geldi ama dayanıklı olur mu yanmayayım sonra
Merak etme cok sicak olursa havluya sararsin biraz sogudugu zaman havludan cikarirsin
Teşekkürler su koydum ocağa
Kocan simdi demesin suyu koydun ocaga yanima gel diye:))))) suyu isit geliyom der belki..:))
Ahshdgs 😀😀 kendisi de zaten şimdi bu üşür bana sarılır diye bekliyordur kesin
O sana sarilana kadar sarilma sende :))))
Suyu isittin mi :)))
Isıttım mis gibi oldu
Gizli olmasan bisey diyecektim burdan diyemiyorum
Söyle söyle rahat al
rahat olamıyorum sen gizlsin ben değilim :)))
Sende gizle n 😀
tamam olur gizlenirim :))))
Eşinle küs olunca mı üşüyorsun? O detay ne alakaysa. 🤷🏼♀️
Sıkı sıkı giyin rahat olsunlar ama.
Isıtayım diyenler evli birine bu kadar kolay yavşamanız gerçekten ürkütücü. Çorap falan giyebilirsin bugünlük.
Aman 3 günlük dünyada je küslugu gir eşinin yanina yat
Yazık ne kadar mağdur biri Kızılay’a haber verin yardım etsin.
elektrikli battaniye al.. benim var mis gibi ısıtıyor
Hemcinsim iğrençliği götünüze sokabilirsiniz. Sana gelince neden üşüdüğüne takıldım. Maddi durum veya eviniz nasıl bir yer?
Normal sitede doğalgazlı ben kansızım galiba ondan çok üşüyorum
Tamam şu ilk yazdığımın kuyruğuna sen de dahil ol
Hay bin yaşa😂😂😂
Tayt veya kulotlucorap giy yat o seni ısıtır bir de yorgan çek çorap giy ayağına
Gel ben ısıtayım desinler mi istiyorsun? 😂
Bütün KS yüzbinler tek yürek kulağımız gözümüz sende acaba ayacıkların ısındımı diye merak içindeydik 😂😂
Bak sen 😀
Isıtıcı yok mu evde doğalgaz soba falan
Yatağımız dayım da ben çok üşüyen biriyim
Birinin isitmasina ihtiyacın var o zmana
Evet
Ulassana bana
Terletirim bu sefer soğuk istersin :)
Ben merak ettim ama :)
😀😀
Saç kurutma makinası kullanıyorum
Tuhaf troll sanırım ruh hastası
Selam, git eşine sarıl.
Naz yapma git kocana ver ısınırsın
Doğalgaz ile ısınabilirsin :)
Saril esine bahaneyle barisirsiniz
Git sarıl işte barışırsınız vesile olur
Geçen haftaki sikicinı çağır o halleder
Isıtsyım tarifi kolay yaz istersen :)
Ok yaz bi sen bana
😀😀
Yaz çekinme 😁
Kıyamam ya üzüldüm bende üşüyorum
Sıkı giyin?
Yataktayım zaten yorgan altında
bence yanaş bu soğuk havada böyle uyunmaz
Yazık la kadına üzüldüm valla
Sokulbona usul usul
Ayaginin ucunda yat
Çok kolsy
Sıkı giyin
Tmmm
Ben ısıtırım😅😅
gel gel isitalim
Eşine sarıl
Küsüz dedim ya
Bende üşüyorum
Ahagsga 😀
Sarılalım mi birbirimize
Shsgs evliyim
Battaniyeyle
Sevişin eşinizle
Gelem mi yanina
Ben ısıtayım
Yaz bna
Mast yap 😂
Kiyamamm