İdrara sıkıştığımda ve yaparken sol kasık ağrısı çekiyorum, sebebi nedir?

Merhabalar, son birkaç gündür idrara sıkıştığımda sol kasık bölgeme fena bir sancı giriyor, ve idrarımı yaparken dahi ağrı devam ediyor. Bunun dışında öksürünce veya ağrı oluyor mu diye karnımı sıkınca aynı bölgede hafif bir ağrı oluşuyor. Fakat idrara sıkıştığımdaki ve yaparkenki ağrı gerçekten çok şiddetli. Google'a araştırdım ancak birden çok sebep var ve çoğunluk idrar yolu enfeksiyonu diyor. Ancak çok su içen biriyim ve idrar yaparken yanma gibi enfeksiyon belirtileri hissetmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
İdrara sıkıştığımda ve yaparken sol kasık ağrısı çekiyorum, sebebi nedir?
Cevapla