O zaman uzun süre seks yapmadığı için gergin olup suç işleyen erkeğe de ceza indirimi uygulansın, kabul mü?
Kadının, ömrünü tamamlamış yumurtasını vücuttan attığı dönemdir regl ve hormonel değişiklere sebep olur bu durum, sinirlilik yapar, doğrudur.
Ama erkekte kendi üreme hücresi olan spermlerini belli sürelerde bir "seks" aracılığıyla dışarı atmazsa gerginlik yaşamaya başlar, mastrubasyonla dışarı atmakla seks aynı şey değildir. Cinsel ilişki de hormonlar düzenlenir, mutluluk oluşur, cinsel ilişki yaşayamayan erkekte de ciddi gerginlik olur. Erkeğin kadına oranla çok daha fazla sekse ihtiyacı vardır.
Şimdi bu erkeğimiz suç işlediği zaman, seks yapamamış, cezayı hafifletelim diyebilecekseniz tamam :)
ya da iş hayatında üstlerinin altında ezildiği için psikoloji bozulan ve suç işleyen insanlara da ceza indirimi uygulansın.
Saçma sapan şeyler... Bir insan kadın erkek farketmez, suç işlemişse suç işlemiştir, bitti.
Sağlıklı bir erkek olarak aynı zamanda femisinistim, yani kadın erkek eşitliğine inanıp savunurum, ama feministliği "FEMİNAZİ"liğe çevirmenin de anlamı yok...23 Yorumla- +1 yıl
Böyle bir yasa var mı yok mu bilmiyorum yasayı çıkaranda ben değilim sanki benmişim gibi nir çok yorum direk bana yazılmış. Bunun olması gerektiğinide savunmuyorum.
Evet regl dönemi sıkıntılı hem bedenen hem ruhen kadını yoran bir durum ama bırakın regl dönemini ne olursa olsun hiç birley işlediğin suçun açıklaması olamaz, olmamalı..
En İyi Cevaplar
+1 yılBu soruyu nasıl kaçırmışım?
Üşenmedim tüm yorumları tek tek okudum.
Doğum sancısının yaklaşık on da biri kadar şiddetli bir ağrı karşısında sinirlilik normal. Çokta üzerlerine gidilmemeli. Şiddet suçları zaten mutluluk hormonu etkisiyle işlenmiyor. Şiddet suçu temelde zaten asabiyet nedeniyle
işlenir. Bu bağlamda ceza indirimi uygulanmalı mı uygulanmamalı mı konusunda en az 20 dakikadır düşünüyorum ama fikir yürütemiyorum. Diyalektik kullanarak bazı olasılıklar ortaya konur ve konu uzun uzun tahlil edilir bir karara varılır. O da 20 dakika düşünmekle olacak iş değil. Pembe g. ötlü avrupalılar ceza indirimine gitmişse nedenleriyle birlikte detaylı bir şekilde okumak isterdim.
Şu var ki ben hormonlardan kaynaklı asabiyeti hemen regl öncesi ilk günler bilirdim.
O kişinin tamamen kontrol edemeyeceği hormonal bir durum ama ağrı kaynaklı asabiyet yani regl içi donem biraz farklı. Ağrı kaynaklı asabiyete indirim uygulanacaksa böbrekleri ağrıyan veya kanser hastaları, ne bilim migrenli insanlara da indirim uygulanmalı.
Güzel soruydu gerçekten.
Zihnine sağlık.122 Yorumla- +1 yıl
Tesekkür ederim. Bu hormonların etkisi kısmını bilmeyen kadınlar bile var tebrik ederim sıkıntı olana kadar dediğin gibi olduktan sonrası sadece ağrı şeyler
- +1 yıl
🙏🙏🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiraz sacma ama bunun cezai indirim olmasinin sebebi vardir bence. Avrupa ulkeleri bilim ureten, araştıran ülkeler. Regl doneminideki degisiklikleri gelip türkiye araştırmıyor. Onlar arastiriyor yarattigi etkileri.
Onun dışında biraz sacma bulsam da neden olmasin. Bu ulkede kravat takinca, takim elbise giyince, o da istedi rizasi vardi deyince, kadinin ustunde sperm izi bulunmadigi için indirim alan, hatta beraat edenleri gorunce bir toleransta neden kadina olmasin dedim. Ulkenin adalet anlayışı zaten sacmaliklarla dolu. Kadin icinde boyle bir sey gayette yapilabilir. Yapilsa şaşırmam yani. Oyle seyler duyduk ki adalet merciimizden. Buna şaşırmazdım.21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEig icin tesekkurler
+1 yılTürkiye adaletin de bir erkek, mahkeme de takım elbise giyip düzgün davranışlar sergiledi diye cinayet ve tecavüz gibi suçlardan bile ceza indirimi alıyor. Kadınlar da almalı elbette ama bunu kime anlatabilirsin ki? Bu ülkenin adaleti kadını haklı bulmak için delil, erkeği haklı bulmak için de sebep arıyor. Adaletin adaleti yok!
40 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende ilk gün yanlış birsey söyleyenin ağzına... Kürekle vuruyorum
İkinci gün üzgün depresif oluyorum
Üçüncü gün kuzu gibi herseye evet diyorum böyle devamEdiyor... Her gün başkayım... Ceza indirimini yine de doğru bulmuyorum. Yani mesela bende dikkat dağınıklığı oluyor o nedenle birseyler sebeb olduysam tamam da tutup dalginim diye de birini öldürecek ya da birsey çalacak degilim😅50 Yorumla
+1 yılReglken duygularımız hassas oluyor bu bir gerçek. Fakat bu yaptigimiz hataları meşrulaştırmaz.
40 Yorumla
+1 yılUygulansin. Erkeklerede takim elbiseden indirim vriliyor 😩
51 Yorumla- +1 yıl
😅😅
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi şöyle ilişkilerde erkekler tarafından o gun çıkan tüm kavgalarda tamam haklisin deyip susmak alttan kalmak durumu olmalı kiz kavga istiyorsa kavga edilmeli ama sonunda kiza haklisin canim denilmeli yani sonuç olarak o gün erkeğin ağzına scma hakkimiz olmali
20 YorumlaRegl'in sancısı çok kötü ama. Günümüzün şımarık kızları tarafından o kadar saçma şeyler için kullanılıyor ki reglden soğuttular. Ben sadece bedensel acı çekiyorum regl olduğumda eğer siz piskopatlik derecesine gelebiliyorsaniz bur piskologa gitmeyi öneririm size. Te Allah'im yaa 😒😒😒
52 Yorumla- +1 yıl
Bencede şımarıklık ıcın abartıyorlar ya da biraz agrıya dayanamayacak kadar nazlılar
+1 yılNe kadar abartildi bu regl olayı. İkinci bı olyuyonuz anam sürekli ilgilenilsin ağzına edelim herkesin laf edilmesin bir de bu çıktı. Deli mısınız anam niye uygulansın.
20 Yorumla
+1 yılaga hakaretten5 yıl yatan insanlar var adam öldürüp serbest bırakılanlar var. yani ben isterim olsun ama yöneticiler önce Paşamın yaşadığı zamanki gibi yapsınlar adalet sistemini öyle
30 Yorumla
+1 yılAma ne lanet bir durum ya bence buna benzer bişeyler yapılmalı
11 Yorumla- +1 yıl
Yapılabilirr ☺️
Ahajsj görsel tam ben regl iken uzak durulması lazım da işte bunu pek anlamıyolar
12 Yorumla- +1 yıl
Anlamıyorlar anlamayacaklarda.. 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılKhggcdessfg ne güzel soru bu 😂😂
Kesin olmalı, regl iken ben ben değilim 🤣48 Yorumla- +1 yıl
Bizi bizden başkası anlamaz 😂
Cevap sahibi+1 yılErkeklerde kanasın abi adaletsizlik bu 😂😂
- +1 yıl
en güzel olduğunuz donem
Cevap sahibi+1 yılSebep? 🤔
Cevap sahibi+1 yılBen şey Memati jgggv
Nickten anladık onu çok hoş 🤣
+1 yılBence hayır. Sonuçta aklı başında kadının regl döneminde. O kadar da kendimizi kaybetmiyoruz. En fazla görseldeki muhabbet olur.
30 YorumlaYok öyle birşey olamaz o zaman reglime diye adam öldürsğn ne alaka herkes sinirleneniliyor sinirlenince hiç birşeyi gözümüz görmezse vay halimize Ayrıca şu an reglm 😂
10 YorumlaÖzel Günler & Hijyen konusunda 1,3b cevap paylaştı. bu kadar saçma bir şey görmedim..
amma abarttılar bu konuyu ne reglmiş arkadaş40 YorumlaEvet gergin asabi oluyoruz ama o durumlarda ceza indirimi uygulanırsa bunu lehine kullananlar olur eminim. O yüzden bence yanlış bir şey
20 Yorumla
+1 yıloha ya ne abarttınız regl i madem indirim geliyor öfke kontrol problemine ve şeker hastalarına gelsin
20 YorumlaRegl iken insan normal halinden çok daha farklı oluyor kendimden biliyorum , ama bu kararı suistimal edenler olacaktır bu yüzden uygulanmamalı.
20 YorumlaSuçun bahanesi olmaz regli diye ceza indirim mı yapılcak yani ne saçma
30 YorumlaNeler olurdu kim bilir gözümde senaryolar canlandı şu an 😄
33 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHangi avrupa ülkesi bunlar pardon?
Hayır yani ben avrupada yaşıyorum bir çok ülkeye gidip geldim böyle saçma bir şey duymadım.40 YorumlaBöyle bir şey bence de saçma ama yorumlarda regli abartılıyor diyen kesim kesinlikle erkek olan ama kadın hesabı açanlar:D
12 Yorumla- +1 yıl
Bende kizim ama abartiyorsunuz !!
Uygulanmamalı sonra önüne gelen suç işleyecek niye işledin çünkü reglim
20 Yorumla
+1 yılKesinlikle uygulanmamalı. O zaman canı isteyen herkes suç işler ya da suç işlemek için erkenden regl olmanın bir yolunu bulur. Neyse ki bizim ülkemizde yok
10 Yorumla
+1 yılUygulanmalı sjsjsj
Sonuçta o değil hormonları yaptı sjsjsj10 Yorumla
+1 yılBos yapmayn hepinizi öldüdrürüm adetm vardi derim ztn kanitlamak tornda deilim
10 Yorumla- Özel Günler & Hijyen konusunda 589 cevap paylaştı.
s +1 yılAdalet sistemi oturmamış bir yerde resmen teşvik olur bu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçma. o zaman erkeklere katil olma indirimi gelmeli çünkü testostoron var. katil öfke hormonu. Şiddet yanlısı yapıyor erkekleri.
20 Yorumla
+1 yılÇok alakasız bir konu tabii ki hayır.
130 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçma. Ben bunu hiç mantıklı bulmadım, eşitliğe aykırı bence. Hiç de adil olduğunu düşünmüyorum.
30 YorumlaTabiki hayır👎Bu kadar saldırgansanız çıkmayın dışarı. Milletin işi gücü yok sizinlemi uğraşsın
30 Yorumla
+1 yılAbartmayın ya. Sanki irademizi kaybedwcek kadar yükseliyoruz. Sadece bir tık daha sinirli ve duygusalız olay bu kadar basit
20 Yorumla- Daha fazla (31)
Erkekler Ne Diyor
+1 yılBizim de duygu durumumuz bozuk oluyor. hayat şartları malum."depresyondaydim bu yüzden banka soyayim iyi gelir diye düşündüm" mü diyeceğiz. regl dönemiyle nasıl başa çıkacağınizi bilemem ama siz kadınlar bilirsiniz. kendinizi gerekirse izole edin hayattan. bu ceza indirimi için saçma bir gerekçe. sanki tek bir insanda yaşanan bir durulmuş gibi
10 Yorumla
+1 yılGerçekten bazı şeylerin bohunu çıkarmakta üstünüze yok. Sanki regl olayı hiç yoktu ve 2010 dan sonra bir şekilde kızlar regl olmaya başladı gibi davranılıyor. Bir çok kız arkadaşım var ve onların hepsi de bunun abartıldığı konusunda hemfikir.
...
Kesinlikle ama kesinlikle regl olayı çok çok önemlidir hatta dinde bile regl olan kadının regl döneminde ibadet etmeme özgürlüğü var bundan daha önemli bir şey olabilir mi? ama lütfen artık bokunu çıkartmayın. Bilmem kaç bin yıldır kadınlar öyle ve öyle olmaya devam edecek. Bi10 Yorumla
+1 yıl"Canımı sıktı" diye cinayet işleyen hayvanla kıyaslarsak evet bide kıravat taksın tamam hakime topuklusunu "batırsa" yine de indirim alır o derece.
Ülke buna açık bak ciddiyim adalet algısı sosyal medya tribi bu ülkede.
Denemelisin bence.10 Yorumla
+1 yılBunun gibi anarşist bahaneyi zamanında Ameraka'da yapıyorlarmış. Hava da dolunay varken suç işlersek indirim isteriz diye bu soruyla aynı apt*allıkta. Ama o olay aklı selim kişiler tarafından kaldırılmış. Çok saçma eğer bilinciniz yoksa hayvandan farkınız kalmaz ki.
10 Yorumlavalla ne reglmiş. sunisi yapayı olsa keşke. ne var bu kadar atla deve diyorum bazen. yani vajinadan döllenmemiş yumurtalar atılıyor kanıyor biraz acıyor vs. neticede doğal birşey. dünya kuruldugundan beridir kızlarda bu olay olur. sürekli bir döngü. nedir olay ki
10 Yorumla
+1 yılÜlkemde zaten adalet eksikliği yaşanırken hiçbir suçu cezası verilmiyorken, yok iyi hal, yok duruşmada kravat takmış, yok pişmanmış, yok efendim sabıkası yokmuş vs vs. Vermesi gereken cezalar zaten kuş‘a dönüyor. Suçun bir cezası vardır ve bu caydırıcı olmalıdır, bu cezanın caydırıcılığı insanları suçdan uzak tutmalıdır…
10 YorumlaSevgilisinden ayrılana, ailesinden veya sevdiği birini kaybedene, sınavı geçemeyene, işten çıkarılana, yemeğin altını yakanlara, ütüyü fişte bırakanlara, uçuk doğalgaz faturasıyla karşılanana vs... liste uzar gider. Bunlarda kendi elinde olmadan ruh hali, duygusu ve psikolojisi değişen insanlar. Regl den ne farkları var? Sadece regl için uygulanırsa bu adaletsiz olmaz mı?
10 Yorumla- Özel Günler & Hijyen konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir. Duygular evrimsel süreçte bizim hayatta kalmamızı sağlayan en önemli unsurdur. Duygu durum bozukluğu yaşıyorsa bir insan onun vay haline. Neler yapmaz ki o. Mantıklı düşünürüm kısımlarını da geçmeli insanlar, eğer bir duygu durum bozukluğu varsa hayata bakışınızı toptan değiştirir o duygu. Ama küçük suçlarda indirim olmalı. Her suçta değil.
10 Yorumla Özel Günler & Hijyen konusunda 2,8b cevap paylaştı. Regl dönemi olunca bir yere kapatilsinlar. Tipleri sanki az geliyor bir de aylık delilikleriyle mi uğraşlalim?
110 Yorumla- +1 yıl
Baya dertliyiz gibi 😅
- +1 yıl
Genelleme yapmak oldumu şimdii 😂
- +1 yıl
Yıllardır derken 😂
- +1 yıl
Yıllardır yanlışınızı görmedim dediniz ya yıllardır derken kaç yıl 😂
- +1 yıl
Hahahah 😂
+1 yılCinayet vb durumlarda ceza indirimi olmamalı ama diğer durumlarda olabilir. Görseldeki gibi bir manyak varsa beni bulabilir klflkhg
17 Yorumla- +1 yıl
Seviyoruz sorunlu tipleri yani 😂
- +1 yıl
Yok sırf "tamam" cevabını yazmak için şöyle atarlı biri lazım delirtmek istiyorum onu fgkhlgf
- +1 yıl
Normal biri çıksa şaşırırdım zaten 😅
- +1 yıl
İnsanları delirtmeyi çok seviyorum :D
- +1 yıl
Sen ters birine denk gelmemişsin hiç belli 😂
- +1 yıl
Benden delisi yoktur :D
- +1 yıl
Belli belli 😅
+1 yılHayır uygulanmamalı, saçma olur. Cinsiyet odaklı düşünmeyelim bunu. Mesela sinirli bir kadın veya erkek birini öldürdü veya darp etti diyelim ya da bir suç işlemiş olsun. Sinirliydi diye ceza indirimi yapacak halimiz yok
20 YorumlaBilmiyorum karışık bir mevzu aslında. Ama her regl kadın suç potansiyeli taşımıyor ki. Genelleme olsa her kadın aynı desek neyse ama bu nokta bana saçma geliyor.
Herkese ceza indirimi getirilmesi gerekiyor o zaman. Travması olan herkese indirim uygulanmalı öyleyse.00 YorumlaCinsiyet fark etmeksizin ; kötü bir gün geçiren , kötü bir haber alan , bir hastalıkla boğuşan vb. , kısacası duygu durumunu etkileyen olay ya da durumlarla karşılaşan herkese uygulansın o zaman. Bence saçma bir uygulama.
10 YorumlaÖzel Günler & Hijyen konusunda 663 cevap paylaştı. Ne yani o zaman erkeklerde testosteron etkisindeydik diyip ceza indirimi alabiliyo mu orda 🤣🤣🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Erkeklere öyle bi indirim yok 😅
+1 yılBence mantıklı değil, erkeklerin de stresli dönemleri olabiliyor mesela.
16 Yorumla- +1 yıl
Normal stresten bahsetmiyoruz ama hormonal bizimki anlatılmaz yaşanır cinsten 😂
- +1 yıl
Doğru ona asla sözüm yok ama insan kendini frenleyebilmeli. 😂
- +1 yıl
Ah o hormonlar bizi siz delirttinizz 😂
- +1 yıl
Biz de delirtmedik mi? 😂
- +1 yıl
Sizinde etkiniz büyük tabikii 😂
- +1 yıl
Hepsi için özür diliyorum. 😂
Birini öldürecekseler, özellikle o güne getirirler. 😀
114 Yorumla- +1 yıl
Dimi oda mantıklı 😂
- +1 yıl
Hahah 😂😂 yaz kızım geçerli sebepleri olduğundan ötürü beraaatt 😂
- +1 yıl
Oda önemli tabi 😅 ama aslında sıkıntıyı olana kadar yasıyorsun olduktan sonra gün gün azalıyo gidiyo
- +1 yıl
Hahahha şimdi cuk olduu 😂😂
- +1 yıl
😂😂 iyi bir kahkaha bir pirzolaya bedelmiş
- +1 yıl
Hahah yok ya henüz erkeklere o özellik verilmedi 😂
- +1 yıl
Hahaha ya 😂
+1 yılİnnsanın siniriniz bozmayın, ne tür hukuklar şeyler var. O zaman erkekler de bunalıma giriyor, bu yüzden erkekler suç işleyebiliyor, indirim ona da yapılsın. Bir de sitenin ana sayfasında bu soru.
10 Yorumla
+1 yılBokunu çıkarmaya gerek yok... Gün için de insanlar sizin yaşadığınız 10 katı duygu değişimleri yaşıyor her duygu değişimin de suç işleyelim o zaman.
20 Yorumla
+1 yılÖfke problemi yaşayan karısını veya etrafındakilere şiddet uygulayan adamlarada bu indirim varsa neden olmasın?
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır çünkü bu bir hastalık değil doğal bir döngü ve herkes bununla yaşamayı öğrenmek zorunda.
10 YorumlaÖzel Günler & Hijyen konusunda 329 cevap paylaştı. Saçmalık. Regl durumundayken ruh hali cinayet işleyecek ya da birine ciddi zarar verecek kadar bozulmaz.
10 YorumlaErkeklere takım elbise giyince indirim varsa buna da olabilir (!)
20 Yorumla
+1 yılTakım elbise giydi diye indirim uygulanıyor bunada uygulansa abes olmaz bence.
20 Yorumlaregl döneminde olan bayanlar için ceza indirimi varsa o bayanları yılın 365 gün 6 saati çeken biz erkekler temelli 46 c vermeleri lazım o halde.
10 Yorumla
+1 yılbunu firsat bilenler de olur ama yoksa guzel uygulama
10 Yorumla
+1 yılkadını kolaylıkla aptallaşan bir varlık olarak görmekten vazgeçmeliyiz.
10 Yorumla
+1 yılHe anasını satim ülkede erkek bırakmayın sonra 🤣🤣
10 Yorumla
+1 yılBence bu kadınlar regl olayını çok abartıyor. Belki linç yiyeceğim ama her seferinde neden ameliyat oluyormuşsunuz gibi davranıyorsunuz. Sizin regl olmanızın sebebi ne erkekler ne de herhangi bir insan. Bunun artık normal bir durum olduğunu anlayın ve abartmayın!
10 YorumlaAblamm regl ile suçun ne ilgisi var o zaman seks yapamayan erkeğe de uygulayalım
10 Yorumla
+1 yılBence ne takım elbise ne buna, ikisine de indirim vermeyin. :)
10 Yorumla- Daha fazla (62)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 