Soruda yazdıgım gibi Benim bir gözüm şaşı ama sevgilimle görüntülü konuşurken utanıp gözümü saçlarımla kapatıyorum? O ben seni her halinle seviyor diyor ama utanıyorum ne biliyim. Daha önce hiç buluşmadık. Bu ay yanıma gelecek. Sizce ne yapmalıyım bu gözüm için aşırı derecede utanıyorumm?
Cevabın nedir?
Cevapla
ahh canım yaa kesinlikle yapma böyle bişey seni sen oldugun için kabul eden eder zaten ALLAH ın verdigi bişey bu imtihandasın aynı şekilde bizde hemm açık gösterki karşı tarafıda daha çabuk anlarsın nası lbiri oldugunu kendini agırdan sat öyle şaşısın diye seni kimse almaz falan diye de düşünme senin yüregin yeter ya ne kızlar var saglıklı ama içleri kötü sen onlardan olmaz yeter. bırak utanma şaşılıgndan
12 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler... iyi bayramlar
En İyi Cevaplar
Niye utanasın senin bunda bir suçun yok böyle kendine yüklenerek üzülürsün sadece eline başka birşey geçmez. Yaşama sımsıkı tutunmuş insanları düşün... Seninki tedavi olabilecek birşey ya çözümü olmayan bir sıkıntın olsaydı. Sadece sevgiline karşı mı böyle? Eğer öyleyse aranızda bir iletişim sorunu var bence. Çok yakın olsaydınız böyle bir sıkıntın olmazdı diye düşünüyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılbeni beğenmicek diye korkuyorum daha güzel kızlar var
Soran+1 yıl:)))))
Canım Eğer İstanbul'da yaşıyorsan beyoğlu göz hastanesine gitmeni tavsiye ederim bende de aynı sorun vardı iletişim kuramıyordum ama şu an çok şükür iyiyim 2 yıl oldu ameliyat olalı çalısmaya da basladı gözüm. Ayrıca kimse mükemmel değil sen böyle istemedin sonuçta ,
15 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul'da sevgilim yaşıyor ben bursadayım.. keşke İstanbul'da yaşasaydım bende. teşekkürler cevap için
Soran+1 yılinşallah gözbebeğim:) teşekkür ederim cevap için
- +1 yıl
Merhaba yeni gördüm benim de bir gözümde şaşılık var bir kere ameliyat oldum ama geçmedi sizinki içe şaşılık mıydı dışa şaşılık mıydı
+1 yılBitanem benim bun hiç sorun etme. Hiç bir insan mükemmel değildir. Önemli olan seni gerçekten seven bir sevgilinin olmasıdır. Sakın utanma. Bu senin isteğinle olan bir şey değil. Mutlu ol canısı :)
311 Yorumla
Soran+1 yıl:* ♥
- +1 yıl
Takma bunu kafaya bitanem. Allahım gören iki göz vermiş :)
Soran+1 yılama şaşı olan gözümde %10 görüyor buda ayrı bir sorun. s
- +1 yıl
Bitanem tedavi olabilirsin. Doktorlar mutlaka çözüm bulur
Soran+1 yılteşekkür ederim moral verici bir cevaptı:)
- +1 yıl
Rica ederim bitanem hiç üzülme bunun için :) Ayrıca soruna saçma cevap verenlere de yorum bile yazma hiç umursama :)
Soran+1 yılçok teşekkür ederim çok moral verdin zahmet edip cevap yazmıssın ekrardan tesekkurler iyi bayramlar nice bayramlara sevdiklerinle;)♥
- +1 yıl
Canım benim ben teşekkür ederim en iyi cevap için :) Sana ve sevdiklerine de iyi bayramlar :)
Soran+1 yılrica ederim cnm. inşallah gözbebeğim inşallah:)
- +1 yıl
İnşallah canısı :)
- +1 yıl
çok doğru hepimiz sonradan da olabılırız
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
24Cevap
yapacak bir şey yok. öncelikle bu durumu kabullenmelisin. gözündeki durumu çocuğa söylemedinse söyle şimdiden. ya seni olduğun gibi kabul edecek ya da bitirecek. korkunun ecele faydası yok.
14 Yorumla
Soran+1 yılbiliyor:) o gözlere bakmak için nelerimi vermezdim diyor
Soran+1 yıl:))))))) teşekkürler cevap için zahmet edip yazmıssın tesekkurler tekrardann iyi bayramlr
+1 yılHiç utanma güzel arkadaşım, bu ayıp mı, Yaradan kim bilir başka kimsede olmayan artılar katmıştır sana, önemli olan senin mutluluğun
13 Yorumla
Soran+1 yılcevap icin tesekkr ederim :)♥iyi bayramlar♥
- +1 yıl
♥♥♥
+1 yılutanma o senın gozlerın ıcın degıl senı sen oldugun ıcın sevıyor ve şükret göze sahip oldugun ıcın ama çok aşırı rahatsızsan bunun ıcın tedavı olabılırsın
21 Yorumla
Soran+1 yılailem tedavi ettirmiyo durum pek müsait değil
+1 yılYaaa boşver şakamı yapıyorsun insanların ne dertleri var :) Seni olduğu gibi kabul eden bir sevgilin var daha ne :)) Hiç sıkıntı etme böyle şeyleri senin elinde olan birşey değil, dilerim bir gün sağlığına kavuşursun allah başka dert vermesin :)
17 Yorumla
Soran+1 yılamin cevap icin tesekkr ederim
- +1 yıl
Ne demek :) ama sana kızdım niye öyle şeyleri dert ediyorsun :)
Soran+1 yılyukarıdaki farklıymış adlı üyenin dediğini görmedin herhalde nasıl dert etmiyim böyle insanlar varken
- +1 yıl
Öyle malları dert etme belliki bilerek yapıyor :) kendine hayrı olmayanın başkasına iyilik yapmasını bekliyorsun :)) aslında saf kalplisin ama insanların bu saflığını kötü yönde kullanmalarına izin veriyorsun :)
Soran+1 yılbelkide kendimi çok fazla üzüyorum..
- +1 yıl
Evet ve tamamen gereksiz üzüyorsun çok güzel olduğuna eminim :)
Soran+1 yıltşkler
Bu da senin özelliğin bunu saklamana gizlemene hiç mi hiç gerek yok
13 Yorumla
Soran+1 yılaçayım yani
Soran+1 yılteşekkür ederim cevap içn
Seni cok iyi anliyorum bende kilomdan cekiniyordum ve bulusmak dahi istemiyordum terk etmesinden korkutugum icin... Yanima geldi hicbisey olmadi sorun... Hatta guldu dert ettigin bumuydu yerim senii diyerek gecti cok tatliydik yani puf ozledim bak simdi :-/
00 Yorumla
+1 yılsorun olsa seni öyle kabul etmezdi , kendine güven.
16 Yorumla
Soran+1 yılyapamıyorum işte utanıyorumm
- +1 yıl
sen beğenmediğin biriyle sevgili olur musun
Soran+1 yılhayır
- +1 yıl
işte sevgilinde çıkmazdı. demek ki seni böyle beğenmiş , e beğenmişse beğenilmicek kadar şaşı değilsin demek ke. üzme kendini , eminim fiziksel görüntünü bozmuyordur
hem sen gözünle mi seviyon :D gözünle mi yemek yapıyosun , gözünlemi anne olcan , hayır diğer uzuvlarınla. bu yüzden yıpratma beynini , sana gelecekte çok lazım olcak.
Soran+1 yılteşekkür ederim cevap için :)
- +1 yıl
Ricam Dasın :>)
Seni kusurlarınla seviyo işte ne güzel. Her insan kusuruyla güzeldir zaten utanma kör olsan daha mı iyiydi diye düşün
13 Yorumla
Soran+1 yılşaşı olan gözüm kör sayılırzaten %10 görüyo
Soran+1 yıl:( teşekkür ederim cevap için
Sukret o göz olmayanlar da var bu dunyada. seni herkes oldugun gibi kabullensin boşver.
15 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
Soran+1 yılteşekkürler cevap icin nice bayramlara sevdiklerinle birlikte
Soran+1 yılinşallah
- 02 Yorumla
Soran+1 yıltöbeee
- +1 yıl
abi bune ya :D manyakmısın kız derdini anlatıyor :D
Yarım saatlik operasyon ile hallederler dünya göz hastanesine başvur. sağlık bu
110 Yorumla
Soran+1 yılailemin durumu müsait değil
Soran+1 yılbirşey olmaz diyorlar
Soran+1 yılben doguştan şaşı oldugum için alıştılar bana böyle işlerine gelmiyor beni ameliyat ettirmek benimle ugraşmak istemiyorlar tedavi msrafları falan zaten ailenin sevilmeyen çocuğuyum o yüzden
Soran+1 yılneden yalan söyliyeyim arkadaşım bu mübarek bayram günü ben mi seçtim şaşı olmayı sence
Soran+1 yılpek üstlerine gitmiyorum beni sevmiyorlar babam la annem benden nefret ediyorlar o yüzden benimle ilgilenmezler gözümle felan
Soran+1 yılbabam bana insan ziyanı diyor keşke doğmasaydın diyor bana bunları söyleyen adam beni seviyormu
+1 yılSen kafanı takma ama bence göruntulu konuştuğunda saçlarını topla ve öyle konuş gerçegide söyle
benım aynı durum başıma geldı şok oldum neden bılıyormusun şok oldum
sevgilim bana bukadar azmı guvenıyordu kı söylemedı dedım ve buluştuk gezdık tozduk
o aramadı benı ıkıncı kez ben aradım bır yıl bırlıkteydık o hemşırelık kazndı gıttı ben başkayere gittim telefon vs ama bulaşmıyorduk enson staj yaptığı hastahanede bır sağlık memuruyla evlendı ama gerçeklerı söyel Allahın verdıgı bırşey utanma00 Yorumla
+1 yılSeviyorsa onemsemiyecektir. O onemsemedikce
Seni sevemeye devam ettikce de senin utancin gecicek. Zaman birak dert etme kendine11 Yorumla
Soran+1 yıltesekkurler moral verdin sagolasınn iyi bayramlar dilerimm...
+1 yılsaçmalama özgür olmalısın
kendine güven kapatma kusurlarını be böyleyim de10 Yorumla
+1 yılLütfen böyle düşünme kendine güven hem gözlük ne bileyim ameliyat vs. çaresi olan bişey bu yüzden utanma seni her halinle sevecektir eminim.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhiç utanma öyle yapmasevgilin seni seviyorsa zaten öyle sever alışsın o şekilde sana kapatma
12 Yorumla
Soran+1 yılpeki bugün görüntülü açıcaz kapatmicam tskler cevap için iyi bayramlr
Cevap sahibi+1 yılrica ederim iyi bayramlar
+1 yılŞaşı isen tedavi olabilirsin. kardeşim neden sorun ediyorsun ki Doktora gitsene.
06 Yorumla
Soran+1 yılailem benimle ilgilenmiyor o yüzden durumda pek msait değil. sırf durumumuz müsait olmadıgı için arkadaşlarım dalga geçti benimle gözümle çok utanıyorum ölmek istiyorum
- +1 yıl
Saçmalama Türkiyede herkesin sağlık güvencesi var Ailenin durumu kötü bile olsa sen sigortalısın ve devlet tarafından karşılanıyor masrafların. hemen mhrs. com a gir akabinde Tc kimliğin ile giriş yap üye olmadıysan aynı şekilde üye ol hemen göz hastalıklarından randevunu al pazartesi git ! bu kadar basit bir hastalıkla hayatını geçirmek zorunda değilsin ve tüm bunları yaparken ailenden kimseye ihtiyacın Yok!
Soran+1 yılreşit değilim
- +1 yıl
canım reşitliğin ile ne alaksı var? ailenden biri ile gitmen gerek miyor ki git ya kendi başına gidebilirsin allah aşkına biraz kendinize güvenin Lütfen
Soran+1 yılteşekkür ederim cevap için bu arada iyi bayramlarr. inşallah gidicem saolasin (=
- +1 yıl
Gitmelisin. reca ederim iyi bayramlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılsaçmalama bencede yani her halinle seviyorum demiş belki gelince o gözünü öpücek yani gelsin bekle bişey yapmana gerek yok canım
10 YorumlaCanim sacmalama. Bak eger boyle davranirsan basta kaybedersin
10 Yorumlacanım bunda hiç ama hiçbir sorun yok burada demek istemiyorum özleden mesaj at istersen.
00 Yorumla
+1 yılBakışlar önemli, elinde tutamazsın şaşı gözlerinle herifini
01 Yorumla
Soran+1 yılne sacmasin..
Benim arkadaşım ameliyat oldu düzeldi tekrarlamaz bir daha
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılcanım ya nie utanıosn. herkesde olabilir bu kusur. eğr laf ederse onun adamszlığı
10 YorumlaBence kafana takma seviyosa zaten her halini sever senin elindeki bişey değildi zaten öyle olmak Allah herkesi özel olarak yaratmıştır bnce utanmada da gerek yok inşallah çok mutlu olursunuz :))
01 Yorumla
Soran+1 yılamin tşkler cevap icin
o sevgilin niye var? gönül eğlendirmek mi yoksa herzaman beraber olup işi evliliğe kadar götürmek mi? ulan nereye kadar gözünü saklican? seni her kusurunla bilmeli.
02 Yorumla
Soran+1 yılbiliyo ama ben kendimden utanıyorum
Seni her halinle seviyorum diyor işte neyinden utanıyosun Allah seni böyle yaratmış
10 YorumlaSeni gerçekten seviyorsa, onu gerçekten sev. Ama kendini ve bedenini kullanmasına asla müsade etme.
00 Yorumla
+1 yılolabilir Allah vergisi buna kimse bir şey diyemez.
12 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler cevap için iyi bayramlar
- +1 yıl
sanada takma böyle şeyleri şaşı sen değl herkes şaşı tatlı kız. canımsın takma lütfen istersen tanışalım ama diğer şeyleri sik. lleme bile.
+1 yılSeni seviyorsa her halinle sever, dert etme..
12 Yorumla
Soran+1 yıltesekkurler cevap icin iyi bayramlar
- +1 yıl
Rica, sizede iyi bayramlar..
+1 yılGordudu an sasiriz biraz seviyosa sorun olmaz
14 Yorumla
Soran+1 yılşaşırmaz ya.))
- +1 yıl
Şaşirir canim emin ol
Soran+1 yılşaşırsın.)
- +1 yıl
Şaşirt onu canim
Gozlerinden rahatsız oldugunu bilmiyor mu?
17 Yorumla
Soran+1 yılbiliyo
Soran+1 yıltesekkur ederm moral verici bir cevaptı
Soran+1 yılbugünde görüntülü açıcaz şaşı olan gözümü kapatmıyım ozaman?
Soran+1 yılilerleyen senelerde tedavi olabılırım ancak
Seviyorsa böyle bişeyi önemsemez, önemsememeli
10 Yorumla
+1 yıloha kıyamam l*n sana üzüldüm.
06 Yorumla
Soran+1 yıl:/ acınacak haldeym
- +1 yıl
saçmalama mal yok öyle birşey
Soran+1 yılacı ama gerçekk ben bunu kabullendim artık
- +1 yıl
ağzına vurucam görüceksin acıyıda gerçeğide yok öyle bişey dedim
Soran+1 yıl:) sen öyle diyorsan
- +1 yıl
aferin.
+1 yılıyyy. git öl bence :SS
04 Yorumla
Soran+1 yıltamam
- +1 yıl
l*n Ne adi çıktın sen öyle ! sen git öl tipine bak önce
- +1 yıl
sizleri seviyorum demeyin öyle. bir gözü işte bir gözü oynaşta olması aslında iyi birşey. aynı anda bir çok şeyi yapabilir rahatlıkla. birde gözünü kapatıyormuş :(( ağlıcam şimdi
Soran+1 yıldalgamı geciyosun
Gormek lazim
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılhakkında hayırlısı
10 Yorumla
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar