var mı
Kontakt lens kullanan var mı varsa ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz?
var mı
Yaklaşık 4 senedir kullanıyorum.
Eğer iyi marka almazsan batma sorunu yaşarsın.
İyi marka aldıktan sonra takıp çıkarmaya alışırsan ve hijyenine özen gösterirsen hiçbir sorun olmuyor.
Uyurken gözde kalabilen lensler var ama sana tavsiyem onlardan alsan bile gece uyumadan önce çıkar. Göz hava almıyor ve gözlerde ve başta ağrı yapıyor eğer çıkarmazsan.
Ben taktığımda bulanık görüyorum gözümde sürekli haraket ediyor ve çıkardığımda gözüm acımaya kaşınmaya başlıyor sence sebebi ne
Yine aynı şey oluyor ve gözlerim sürekli ağrıyor acıyor kaşınıyor batma oluyor körlük felan olur diye korkuyorum :/
Doktora gitmedim ama sence körlük olur mu?
Peki teşekkürler , peki lens kullanınca kornean inceliyor hasar görüyor diyorlar bu durumda da lazer ameliyatı olamıyomuşsun bu doğrumu
sorun yok sadece renu marka lens solüsyonu kullanınca batma yapıyor o kadar o da lensle alakalı değil solüsyonla alakalı
Var :) Ve şu an sol gözümde biraz bulanıklık oluyor hava sıcaklığından kuruluk falan olduğundan bazen göz açıp kaparken kayabiliyor :) Hava çok etkiliyor, bunaldım bugün... 6-7 yıldır kullanıyorum, arada kuruluktan başka önemli bir sorun yaşamadım...
Aynen benimde bulanıklık oluyor sürekli gözümden kayıyor peki sende ağrı acı oluyor mu?
1 yıl oldu kullanmaya başladıktan 6 ay sonra
evet sanırsam gözümle alakalı
temizliğine dikkat et gözlerin mikrop kapabilir. ayrıca 40 günü geçirme zarar veriyor mikrobiyolojik açıdan daha sağlıksız ve zararlı oluyor onun dışında 3-4 yıldır kullanıyorum bir sorun yaşamadım denizede giriyorum :)
Cevap
8Cevap
Ben 15 yıldır kullanıyorum açıkçası hiç problem yaşamadım. Yakında masabaşı çalıştığım için fotokromik kontakt lenslere geçmeyi düşünüyorum. Sadece lenslerini zamanında değiştirmezsen batma, kuruma gibi sorunlar yaşayabilirsin. Gözlükleri kendime yakıştırsam da ben hiç özlemiyorum açıkçası. :/
Kullaniyorum ve su ana kadar bir ilk aldigimda baska bo lens kullaniyodum batiyodu falan simdi degistirdim.. acvue oasys kullaniyorum cok rahat en ufak bir batma bile olmuyor
bende kulancamda briey soram lens almaya gıttım 1 aylık vercekler de solusyon yanında verıyorlar mı ayrı paramı vercem ben ona
Göz çapım küçük olduğu için takmayı başaramadım, eğer püf noktası varsa birisi yardım etsin.
bence kullanma çok yapmacık bir hareket gerçekci doğal değil (tabiki kullanacaksan diyorum )
Bende lensten korkuyorum ya böyle gözüme bişi sokmaktan ondan gözlük yakışıyoda :D
önceden takmak için çok uğraştılar ama ben gözlüğe devam dedim. :)
onun bide kontak'ıda mı varmış :D
Vuhhuu
Sorun yaşamıyorum
Kontaktını yer. m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar