Damardan kan az geldi bu kansızlık belirtisi mi?

Merhaba bugün hormon tahlili için 2 tüp kan verdim ama hemşire iğneyi damara soktu çekti gelmedi içerde oynattı çekti kan geldi ama damla damla sonra yumruğunu sık aç dedi defalarca yaptım 2 dk da falan tüp doldu. Bu kansızlığa mı işaret ediyor 🙄 az az gelmesi kanın mı yokluğundan yoksa hemşirenin acemiliği mi?
Damardan kan az geldi bu kansızlık belirtisi mi?
Cevapla