alt çenemde gerilik vardı. yan profilden bakıldığı zaman uyuz ve çirkin bir görünüm kattığını düşünüp rahatsız oluyordum. genioplasti işleminde ağız içerisinden (dişlerle alakası olmayan dudakla diş etinin birleştiği kısımdan) kesi yapılıyor. ardından çene ucu kemiğiniz kesiliyor. kesme işlemi sonrasında plak ve vidalarla sabitlenip işlem tamamlanıyor. bu işlem dişlerinizi etkilemiyor sadece çene ucu kemiğiniz kesilip öne alınıyor.
Genioplasti (çene ucu estetiği) işlemi yaptırmış bu konuda bilgisi olan var mı?
alt çenemde gerilik vardı. yan profilden bakıldığı zaman uyuz ve çirkin bir görünüm kattığını düşünüp rahatsız oluyordum. genioplasti işleminde ağız içerisinden (dişlerle alakası olmayan dudakla diş etinin birleştiği kısımdan) kesi yapılıyor. ardından çene ucu kemiğiniz kesiliyor. kesme işlemi sonrasında plak ve vidalarla sabitlenip işlem tamamlanıyor. bu işlem dişlerinizi etkilemiyor sadece çene ucu kemiğiniz kesilip öne alınıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer