Lens kullanmaya başladıktan sonra gözüm şiş uyanıyorum neden sizce?

miyopum 1 haftadır lens kullanıyorum geçen gün uyandım üst göz kapagım şişmişti bugünde gözümün altı şiş uyandım netten baktım lensin iyi temizlenmeden takıldıgı için şişebilir yazıyor ama ben takıp çıkarırken iyice temizliyorum neden sizce başına gelen var mı? ve hep sag gözüm şişiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
bu sabah yine şiş yandım ya alt tarafıı.. ne zaman geçecek buu
Lens kullanmaya başladıktan sonra gözüm şiş uyanıyorum neden sizce?
Cevapla