Benim ve eşimin boyu 160 168 ya da 170 olur mu
Lütfen cevap verin 166 falan olursa dalga konusu olurmu
Lütfen cevap verin 166 falan olursa dalga konusu olurmu
kesinlikle dengeli bir beslenme şart. o zaman belki olabilir.. ama anlamadığım neden dalga konusu olsun :? sizden daha uzun olursa diye mi? dalga konusu olacak.
Erken anne olmuşsun neyse, fazla uzamaz helede regl olduysa olduğu tarihten en fazla iki sene uzaması devam eder ama bir kaç cm. Regl olan kız genelde yetişkinlik boyuna gelmiş oluyor. Bir kaç cm en fazla farkeder
Cevap
5Cevap
Kizlar erken boy atar 16 yaşından sonra boy atması durur. Bence iyi gidiyor 1.75 felan olur tahminimce
Benim kuzenim 14 yaşında 1.70. Bahsedilen kızın boyunun 1. 75 olma ihtimali yok.
Dalga konusu neden olsun geneli 160 zaten 163 falan kesin olur bence
abla kızın maşallah sadece süt içse var ya 20 yasına kadar 1 72 olur
nasıl yani anlamadım? kısamı olsun istiyosunuz uzunmu?
19 yaşında 1.58 boyundayım daha diyo uzucak mı ablaaaa ablaaaaa
Uzamaz. 1.60 olursa dua edin
Allahım bu kuluna akıl nasip eyle
20 yaşinda birinin 13 yaşında kızının olması?
ailen uzunmu
Sizi geçer
olur bence
daha uzar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?