Yarından sonra miyom ameliyatı olucam uyanamamaktan çok korkuyorum o narkoz uyanma nasıl oluyo anlam veremiyorum uyanamazsam diye korkuyorum aşırı derece. Tabi rahmimin gitme tehlikeside varmış çok küçğk bi ihtimalde olsa ama benim en çok korktuğum bişey olurda uyanamazsam ya da bi terslik olursa içimde bişey unuturlarsa falan falan
Güncellemeler
+1 yıl
Neden kimse bişey yazmıyor :(
Güncellemeler
+1 yıl
Başka miyom ameliyatı olmuş biri yok mu aranızda
Merhaba yarından sonra miyom ameliyatı olucam narkozdan ve uyanamamaktan çok korkuyorum biraz bilgi verir misiniz yaşım 25?
Panik atağım var işte ölüm korkusu yaşıyorum zaten normal hayattada herşeyde anksiyete duyan bi insanım bu şu an beni aşırı korkutuyo ama elimden geleb bişey yok
Bu korkuları yasamaniz normal ama küçük bir sedasyonla rahatlarsıniz ve de korkmanizi gerektirecek bir durum yok sakin olun. Ameliyatınız anestezi açısından rahat bir ameliyat
Seni anlıyorum İşte bunları dusunu düşüne kafanda büyütüyosun normalde akşam yattiginda sabah nasıl uyanirim diye dusunmessin böyle düşün bişey olmicak 💪
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Merhaba yarından sonra miyom ameliyatı olucam narkozdan ve uyanamamaktan çok korkuyorum biraz bilgi verir misiniz yaşım 25?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Teyze narkozda ölüyorum anlasana de üç çocuğum var de iki kere evlendim de
Teyze değilim 25 yaşındayım ve aşırı korkuyorum niye dalga geçiyosun
Dalga geçmedim teyzoş 👉🏻👈🏻
Cok gecmis olsun nasılsın geçti ameliyatiniz? kac cm idi nerde oldunuz acaba bende de miyom çıktı ameliyat düşünüyorum ama
Geçmiş olsun, içini rahat tutmaya çalış.
Off geçmiyo nasılsa allahın dediği olur korksamda sonucu değiştiremem
Korkmamaya sakin kalmaya çalış.
Herhangi bir hastalığınız var mi
Hayır yok sadece arada sırada heycana strese bağlı tansiyonum yükseliyo
Kullandığım bi ilaç vs yok
O önemli değil ailede anesteziden uyanamama öyküsü var mi
Hayır öyle bi öykü yok ailede
Korkmaniza gerek yok yasiniz genç ek hastalık yok anestezi açısından çok düşük riskle ameliyat olacaksınız
Ama annem ameliyat olalı nerdeyse 10 seneden fazla babamda endoskopi ve anjio için anestesi almıştı o da baya uzun zaman geçti üstünden
Panik atağım var işte ölüm korkusu yaşıyorum zaten normal hayattada herşeyde anksiyete duyan bi insanım bu şu an beni aşırı korkutuyo ama elimden geleb bişey yok
Bu korkuları yasamaniz normal ama küçük bir sedasyonla rahatlarsıniz ve de korkmanizi gerektirecek bir durum yok sakin olun. Ameliyatınız anestezi açısından rahat bir ameliyat
Çok teşekkür ederim ama ağır derece yaşıyorum yaşasamda kaçısı yok zaten iyi kötü
Sen rahat ol yasin gereği durumun gereği rahat geçecektir her sey
İnşallah bişey olmaz geçmiş olsun
Birde korkmana hiç gerek yok takılma narkoz olayina
İşte rahatlayamıyorum asla bide çok az kaldı uyanamazsam diye aşırı korkuyorum
Gerçekten Korkmana hiç gerek yok narkozu vericekler hiç bişey hatirlamicaksin 1-2 saat sonra uyanacaksin bu kadar
İşte o uyanma anı nasıl oluyo nasıl gözümü açıyorum orası bana çok korkunç geliyo ya gözümü açamazsam diyorum o yüzden
Seni tedavi etdikten sonra bir odada uyaniyosun şey gibi dusun sabah nasıl uyaniyosan ozamanda öyle uyaniyosun bu kadar😊👍
İşte orası nasıl diye düşüne düşüne o uyanma nasıl olcak diye düşünmektwn deliricem yarından sonra ameliyatım umarım geçip gider
Seni anlıyorum İşte bunları dusunu düşüne kafanda büyütüyosun normalde akşam yattiginda sabah nasıl uyanirim diye dusunmessin böyle düşün bişey olmicak 💪
Doğru düşünmem bakalım nolucak
Sağlıklı günler dilerim
Saçma seylerden korkma be
Geçmişoldun
Çok film izliyorsun yapma
Korkma