Yazılar EKG’ni yorumluyor ve aritmi olarak algılamış. Yani kalbin düzensiz olarak atımı demek. EKG’deki her dalganın da ismi var. Bunlar P-Q-R-S-T. Bu düzensiz atımın nedenini de S-T dalgasındaki iskemiye bağlamış yani o kısmın yeterince oksijenlenememiş olmasına. Doktorun EKG’yi görmesi lazım. Dalgalara bakması ve ona göre karar vermesi lazım. :) Bazen doğru olmayabiliyor bende de atrial fibrilasyon çıkmıştı fakat böyle bir durumun olmadığını iki doktora onaylatmıştım. :)
Yanlış bir tutum bence. Genç olup kalp hastası olan pek çok insan var. EKG’ni henüz doktora yorumlatmadıysan fotoğrafını atabilirsin. Ben paramediğim üzerinden biraz zaman geçti EKG görmeyeli ama bir arkadaşım EKG ve efor çekiminde uzunca süre çalıştı. Kendisine gösterebilirim. :)
Doktor baktı sorun değil atabilirim de ama pek önemsemedi 1 haftaki holter sonucuna baktı sen çarpıntı şikayetiyle gelmiştin dedi ona yönelik bir ilaç yazdı
Bu kadar panikleme, o kadar endişe verici bir durum olsaydı emin ol göndermezlerdi seni hastaneden. Efor sonucunun da çıkmasını bekle bakalım ne diyor. Dediğim gibi o kısımda yazanlar her zaman doğru olmayabiliyor. Aynısı başıma geldi çünkü. Anksiyetenden dolayı ekstra nefes anlamıyormuşsun gibi hissediyorsun bence. Sakin olmaya çalış, ilacını kullan. 😊
Ya şöyle 2020 3 Ayda nefes sorunları yaşadım akciğerlere filan bakıldı bt çekildi sorun yok dediler ama ben nefes alsam bile sanki nefes içime tamamen yayılmıyor gibi oldu sonra yazın azaldı bu etkiler2-3 aydır diğer ağır etkiler başladı nefessiz kalır gibi oluyorum boğazımda hırıltı oluyor gözlerim kararıyor kafamın arka kısmında baskı göğüste baskı
Bende çektirdim geçen nefes darlığı şikayetim birşey yokmuş.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Doktor değilim alttaki şikayetlerini gördüm ve ekgne bakınca QT/QTc aralığın normal değil. Fizyolojik bir durum doktoruna ekg ni göster sana beta bloker yazacaktır
En İyi Cevaplar