18 yaşındayım hala oyuncaklarla oynuyorum. Lütfen gülmeyin?

Arkadaşlar ben 18 yaşındayım ve aralıkta 19 yaşıma gireceğim. Ama hala oyuncaklarla oynuyorum. Oyuncaklarla derken mesela oyuncak tabanca ya da oyuncak tüfeklerle oynarım. Evde boş kaldığım zamanlar oynarım. Ailem bilmiyor. Çocukluğunu yaşamamışsın demeyin çünkü çocukluğumu yaşadım ben. Ama neden hala oyuncaklarla oynuyorum. Oyunca tüfeklerle savaşçılığı ya da kılıçlarla savaşçılığı oynamaya bayılıyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim? Biran kendime baktığımda kendimden utanıyorum bende. At kadar adam olduk hala oyuncaklarla oynuyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta iki kalemi alıp o iki kalemi futbolunun bacakları gibi düşünerek futbolculuğu da oynuyorum yani maç :)
18 yaşındayım hala oyuncaklarla oynuyorum. Lütfen gülmeyin?
Cevapla