Kaç yaşıma geldim hala çocuk oyunları oynuyorum, normal mi?

roblox stradoll everskies falan oynamayi birakamiyorum onlari oynamaktan islerimi yapamiyorum. ve 23 yasindayim ne yapicam nasi kurtulcam
Kaç yaşıma geldim hala çocuk oyunları oynuyorum, normal mi?
Cevapla