Hiç ameliyat olasım yok. O kasap masasına yatmak nasıl bir duygu?

KBB ye gittim, hayatımda ilk kez bir doktor ameliyat olman lazım dedi ben de bı düşüneyim dedim😆ben çok korkarım diyemedim 😆 ameliyathane soğuk mu nasıl orası?
Hiç ameliyat olasım yok. O kasap masasına yatmak nasıl bir duygu?
Cevapla