Ped kullanmam gerek kız arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz?

arkadaşlar ameliyat oldum bir ameliyat daha olacağım o zamana kadar anüsten kanamam oluyor doktor ped kullanmamı önerdi utandığım için soramadım
1-dışardan anlaşılırmı ben hışırtı duyuyorum o duyulurmu
2-ped kayıyor boxerda illa bayan tipimi iç çamaşır giymek gerekli
3-başka bir foruma yazdım bazı arkadaşlar tampon kullan dedi o nasıl bişey

şimdiden sağolun çok cevap veren herkese +1
Güncellemeler
+1 yıl
saggolun cok yardimci oldunuz herkes farkli seyler soyledi ben hepsini aldim ama kafam karisti carfurdan burdaki arkadaslarin tavsiyesiyle orkid ultra extra dar boxer ve kulotlu badi bayan kulot aldim bunlari ne siralamayla kullanicam
Ped kullanmam gerek kız arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla