3 gündür koronayım, ama sadece ateş ve öksürük var. halsiz değilim çok iyiyim. 1 Sigara içsem çok zarar verir mi?

Sigara kullanıyorum canım çok istiyor. Koronayım ama az etkiyle atlatıyorum çok şükür. Sadece 1 sigara çok büyük zarar verir mi? İyileşmeyi geciktirir mi?
3 gündür koronayım, ama sadece ateş ve öksürük var. halsiz değilim çok iyiyim. 1 Sigara içsem çok zarar verir mi?
Cevapla