3. Sınıftaydım yazın bademcik ameliyatı oldum, yanımda da aynı anda yatış yaptığım 2. Sınıfa giden bir erkek çocuk var sürekli konuşup soru soruyor kendini anlatıyor falan sussa diye bekliyorum zaten doktor gelcekte ilk hangimizi ameliyat etcek heyecanındayım. Neyse doktor geldi senin genizeti ve bademcik onunda sadece bademcik hanginizi alayım dedi bende beni alın dedim çocuk korkuyor diye sanki ben korkmuyorumya o yaşta yanımdakini düşündüm 😂 Annemde kabul edince hemen üzerime falan ameliyathane kıyafeti giymemi istediler. Ameliyata aldılar doktor baloncukları üfle patlayacak bunlar oyun oynuycaz senle dedi. Çocuk aklı ya korkum hafifledi ve baloncukları üflerken maske vardı ağzımda büyük ihtimalle baloncuklardaki yuvarlak ameliyathane lambasıydı 😂 Sonra narkozdan gitmiştim, ameliyattan çıktım asansördeyim tekerlekli sandalyeyle hemşire gibi beyaz formalı biri tutuyordu bulanık falan görüyorum sonra başkası aldı arabayı. Sen kimsin nereye gidiyoz diyorum cevap vermiyorlar aaa babam falan dedim o arada 😂 teyzemler falan varmış etrafta kalabalığı görünce siz kimsiniz niye bakıyorsunuz gidin dedim 😁 Birde hastanede ğağağa kanıyor diye bağırıp durmuşum 😂 Odada uyuyakalmışım, kalktığımda yanımdaki çocuk uyuyordu. Uyanınca ilk dediği sey "seni görünce çok korktum, ameliyat olmamak için ağladım ama korkacak hiçbir şey yokmuş" demek oldu 😂 Diyeceğim o ki kişiden kişiye değişiyor girmeden anlayamazsın. Yaşım şu an 19, burnumdan kemik eğriliği ameliyatı olmam gerek ve bu ameliyatta daha da saçmalamaktan korkuyorum 😀 Birde aynı doktor ameliyat etcek 😂😂😂
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılapandist ameliyatı oldum :D dediklerimi hatırlıyorum doktorum yakışıklıydı narkozun etkisiyle doktor benimle evlen 3 çocuk veririm sana isimleride burak murat ceren olsun dedim sonra gülme krizine girdim ama engelleyemedim kendimi hepsini söyledim sonra uyumuşum zaten :D
22 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki doktorlara sarkan kizlar da varmis sarkma degil de direk evlenme teklifi hem de :d
Cevap sahibi+1 yılteşekkürler canım :))
Burun ameliyatı için hastaneye yattım ve ameliyattan cıkanlar deli gibi bağırıyo sayıklıyolardı. Bende ameliyata girdim neyse doktor dedi ki bundan sonrasını hatırlamıcaksın :D ve dediği andan sonrası yok bende zaten :D :D Ameliyattan çıktım narkoz yemişim beynim patlıyo ama asansörde götürüyolar beni yüzüm gözüm kapalı ama hatırlıyorum. Burnum cok fena sızlıyo ve kan akıyo durmadan :( 5 saat ameliyatta kalmışım :D :D Sonra odaya getirdiklerini hatırlıyorum ve bide halamı hatırlıyorum dedi ki bendemi olsam ameliyat baksana burnunu güzel yapmıslar hülya avşar burnu gibi olmuş falan :D Ondan sonrası yok :D uyumuşum :D
32 Yorumla
Soran+1 yılBurnunu guzel yaptiklarina sevindim gecmis olsun :dd
Sağlık konusunda 403 cevap paylaştı. Bütün anestezik ilaçlar öyle saçma sapan konuşturmaz, zaten artık bir çok hastane o saçmalama evresini geçirdikten sonra hastaları post-op dan çıkarıp yatağına gönderiyor :)
16 Yorumla
Soran+1 yılBir de bunyeyle alakali sanirim sacmalama olayi :d tanidigim bir kac arkadasim da ameliyat olmustu ama hic sacmalamamislardi bir tanesi kusmustu..
- +1 yıl
Yani tabii ki o da önemli :) Ama dediğim gibi ilaçların etki alanı farklı, ben anestezi bölümü okumadığım halde farmakoloji dersinde gördüğüm yirminin üzerinde farklı etkili anestezi ilacı var ki bir de bu benim bildiğim yani. Kusma olayı neredeyse bütün hepsinin etkisi zaten, vücut biran önce maddeyi dışarıya atmaya çalışıyor.
Soran+1 yılOo bayagi varmis.. bolumun ne :d
Soran+1 yılInsallah :d
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Sağlık konusunda 364 cevap paylaştı. o narkoz cok güzel ya :D:D tanıdıklarım ıcınde alan oldu hemsırelere meleklerım dıyordu :D:D ben butun operasyonları narkoz olmadan yaptırdım malesef. lanet olsun kızda olsam delıkanlılıga b. k surdurmem sdfsdf
15 Yorumla- +1 yıl
Yarın 7-8 halı saha var Sol bek boş oynar mısın sdfjsdf
- +1 yıl
hehee adamım <3 ssbdfsf
Soran+1 yılSon cumlene koptum gabxfahxsj hafif operasyonlarda tamam ama ameliyat bu ya narkozsu olur mu :d
- +1 yıl
allaha sukur ameliyatlık durumum olmadı 2 tane kist aldırdım belimden sağ ve sol taraf olmak uzere.. işin komiği sağlık ocagında oldu bu D:D:D dediler randevu alın hastahaneden ufak bı operasyonla alıyorlar 10 1 5dkda dıye. konuşma aynen şu ;
ben + bu kist ele geliyor değil mi
hemşire - evet
+ yani biri tutsa yarsa birden alınabilcek bişey?
- evet
+ e yarsana o zaman
- n.. ne n nasıl yani burada mı?
+ evet 15 dk değilde 20 dk ugrasırsın en cok nolcak. kes ben ses etmem
aynı olayı babamın çenesinn ordaki yag bezesındede yasadıkları ıcın artık alıştılar bize sülalece.. doğrayıverdiler :D
Soran+1 yılHayatta yapamam, korkardim ben :d
+1 yıldişlerim sıkıntılıydı ve ameliyat narkozlu olması gerekiyordu
ilk seferinde doktor nasılsın diye sorduğunda rakı sek suda buz olsun
demişim adam kamera kaydını gösterdi:D24 Yorumla- +1 yıl
gözlerim bile açık değil:D
değişik bir diş çıkmıştı damağımda kayıt alıp öğrencilere göstermek istedi kabul ettim
samsun tıp fakültesine her gittiğimde görüşürüm
laf aramızda iyileştiten sonra rakı içtik beraber:D
Soran+1 yılTatli doktormus :d
+1 yılEvet, oldum. Narkozun etkisi geçince hissettiğim tek şey acıydı, şakınlığım da vardı tabi yani öyle komik değişik bir tepki vermemişim ama ne zaman kan versem sarhoş etkisi oluyor ve o zamanlar baya saçmalıyorum:)
00 YorumlaBademcik gibi kolay bir ameliyat olsam da narkozun tadına bakmak nasip oldu. Sürekli bir kedi sesi duyup, kediyi kovmaya çalışıyordum hatırladığım bir tek bu.
02 Yorumla
Soran+1 yılTuhafmis :d
Sanırım en acı ben saçmalamisim. Diz kapaktan ameliyat olacaktım kirayı odeyememis ıssız bir çocukla kalmıştım ev sahibi ben o haldeyken cik diye kapıya dayannmisti.. ameliyata girdim çıktığımda beni esyalarimi sığınağa koyacaklar diye aglamisim... Hayat işte.
00 YorumlaSacma sapan seyler söylemedim askimm samet diye bagirdigimi ve hemsireye bagirip vurdugumu hatirliyorum canimin acisindan hemsirelere sarmistim allah yardim etsin onlara valla :)
00 Yorumla- Sağlık konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılbabama git bana bir paket kısa marlboro al gel çabuk ol amaaa acil olarak sigara içmem lazım demiştim.. aslında narkozun etkisi ile denmez ama onun verdiği rahatlıkta vardı tabi.. sdfsdfdsfsffdf
03 Yorumla
Soran+1 yılBaban ne yapmis? :d
- +1 yıl
hiç birşey sadece tebessüm etmişti çünkü ben geniz eti aldırdım ve doktor özellikle sigara olmak üzere bir müddet alkolden içmemi söylemişti ayrıca sıcak ve asitli içecekler, cips, bisküvi, ekmeğin dışı, yulaf, kızarmış ekmek vs. sert gıdalardan da uzak kalmamı söylemişti..
- +1 yıl
yanlış yazmışım.. içmememiiiiiiii söylemişti sdfdsfsdfdsgsdg
Hemşireyim ve hep anestezi alan kişiler görüyorum dolayısıyls öyle bir sayıklamada olmuyor bildiğin uyuyosun yani belki uyanırken olabilir onada rastlamadım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılUyanirkendir muhtemelen, gelen cevaplar da oyle cunku genelde :d
+1 yılEvet oldum.
Hemşireye bağırmışım sövmüşüm sanırım. Serum takarken.
Sonra ise 1 2 ay hafif unutkanlık oldu.
Narkoz yemek kötü..04 Yorumla
Soran+1 yılUnutkanlik da mi yapiyormus.. kucukken bademcik ve geniz eti gibi iki kucuk ameliyat gecirdim ama cok az hatta hic hatirlamiyorum o narkozdan sonra ne sacmalardim acaba simdi yesem diye. cok merak ediyorum :d
- +1 yıl
Evet etkisi var biraz unutkanlığı.
Ve ben 2 ünite yedim narkoz.
1. sadece kafamı güzel yaptı bayıltmadı.
Beyne çok zararlı.
Soran+1 yılAnladim, gecmis olsun diyelim o zaman :))
- +1 yıl
Teşekkür ederim :))
hem lokal hem genel oldum. lokalde bir şey olmaz da genel feciydi :) uyanırken baya bir ortalığı dağıtmıştım :)
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet lokalde bir sey olmuyormus o eglencesiz genel anestezi lazim :d
+1 yılLokal anesteziyle ameliyat olmuştum kasıktan ameliyat oldugum için ameliyathanede muhabbetler hep erkek organları üzerine olmuştu salakça şeyler :D üstüne bide şarkı söyletmişlerdi :D
00 Yorumla
+1 yılameliyat değil ama endoskopi olmuştum narkoz vermişlerdi bana uyanınca kafam bir güzel olmuştu hiç bitmesin istemiştim ama maalesef :(
00 YorumlaBen sünnet olurken narkoz kullandılar diye hatırlıyorum ama hiç öyle konuşmadım zaten canım HİÇ ACIMADI Kİ :D Aahahah
00 Yorumlaben ameliyattan cıkınca yataktan hemen kalkmaya calısmıstım 10 saniye sonra tekrar uyudum 2 saat uyanamadım :D
03 Yorumla
Soran+1 yılNe ameliyati oldun da hemen yataktan cikacak kadar iyi hissetmissin :))
Hiç narkoz almadım genelde lokal anesteziyle işimi hallettirdim 2 kez ameliyat oldum
05 Yorumla
Soran+1 yılGecmis olsun ne ameliyatlariydi :)
Soran+1 yılYasin cok genc degil mi annemde de meniskus var 60 yasindan sonra edebiliriz demisler
Soran+1 yılYok ameliyat icin genc degilmisin demistim neyse gecmis olsun iyi olmana sevindim knk
+1 yıloldum.. ve abime gisip sevgilimi çağırmasını söylemişim... sonra tabi onu yalan olsuğuna inandırana kadar.. öldüm:)
11 Yorumla
Soran+1 yılBu da guzelmis :d
Sağlık konusunda 330 cevap paylaştı. Onu hatırlayacak kadar ayık olmazsın, illa ki daçmalamalat olur;) ama bildiğim kadarıyla narkozun etkisiyle saçmalamaktan çok insan doğruları anlatırmış:Pp
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet oyle oluyormus ama yine de komik bir atmosfer :d
Evet fıtık ameliyatı olmuştum ( kasık fıtığı) narkozdan atılırken soba boyası nerde bunlar çok kirli boyayalım diyomuşum ;))))
00 Yorumla
+1 yılinneddine indallahil narkoz ; narkoz almamış adam adam değildir
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de :dd
+1 yılBabam olmuştu saçma sapan konuşuyordu kardeşimde aynı şekilde :D
01 Yorumla
Soran+1 yılBen videoya alip kardesime para karsiligi santaj yapardim youtubea koyarim diye :d
+1 yılBen bir arkadaşımın büyük bir sırrını fark etmeden söylemişim :D
02 Yorumla
Soran+1 yılSoyleyecek baska bir sey bulamadin mi, o arkadasin ne yapti :d
- +1 yıl
Ya inşallah söylemem diyerek girdim o yüzden oldu :D kimse ciddiye almadı yalan falan dediler :d
Dünyanın en güzel şeyi narkoz , hiç o kadar derin uyumazsın uyandığımda hemşirelere dahayokmu o verdiğinizden demişim hemşireler kopmuşlar =D
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de sirf narkoz icin ameliyatlik bir is mi acsam basima ne yapsam :d
+1 yılBademcik ameliyatımdan sonra uyanmaya çalışırken ağzıma gelenleri söylediğimi söylüyorlar. Hiçbir şey hatırlamıyorum ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılIyi ki hatirlamiyorsun sen de utanirdin :d
Gizli Üye(36-45)+1 yılGözümü açınca l*n bu nasıl acı demiştim İstemsiz gümüştüm hahahaha diye. Hemşire de kızlar buna ne verdiniz devamlı gülüyor demişti. Valla seninle alakası yok demiştim hahahaha dedikten sonra bu da Son du dedim :D
02 Yorumla
Soran+1 yılKomikmis:dd
Cevap sahibi+1 yılArkadaş ağlamış istemsiz
Narkozu verene kadar aklında veya oraya aklında ne varsa uyanırken onu sayıklarsın hergün çenem ağrıyor onların sayesinde :)
07 Yorumla
Soran+1 yılGecmis olsun favzbshx
Soran+1 yılHa pardon :d guzel meslek ya :d ben hep doktor olmak isterdim ama kahrolsun matematik, fizik ve. kimya
Soran+1 yılOnu anladim knk sen oyle diyince doktor olmak isteyisim geldi aklima :))
Soran+1 yılYalniz knk diyorum ama buyukmussun kusura bakmazsin :)))
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 1 ay önce menisküs yırtığı ameliyatı oldum tabi hiç birini hatırlamıyorum uyuttular ameliyata giren birine ısrarla sordum öyle söyledi normalde yasakmış ben bırakın lan beni siz kimsiniz hepinizin a... koyacam felan demişim hepsini söylemedi sende neymiş sin öyle dedi 😀
00 Yorumla- Sağlık konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılAmeliyat oldum ama saçmalamadım. Yani olsa annemgil kesin söylerdi :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBelki utanacagin seyler demissindir annengiller de ondan soyleyememistir :d
- +1 yıl
Yok öyle olsa özellikle söylerler hatta başkalarının yanında da söylerler beni rezil ederler
+1 yılAy ben nekrozisin etkisinde biraz saçmalarım bazen ama narkoz olayını pek bilmiyorum =_=
02 Yorumla
Soran+1 yılNekrozis ne knk
- +1 yıl
Apopitozis nekrozis otofaji filan bunlar hep bilgi işte sayın soran =_=
Hücre ölümü ama darbeye bağlı kontrolsüz hücre ölümü diyelim apopitozisteki gibi kaspazlar rol oynamaz. enim de bir işime yaramıyor ama ne halt işim varsa öğrendim malım ben =_=
+1 yılOldum saçma sapan değildim
he bide iş oraya kalsın iyi saçmalarım sorun değil01 Yorumla
Soran+1 yılBen de guzell sacmalarim knk :d
+1 yılAyak bilegimden oldum narkozdayken gozlerim kapaliymis babam elimi tutmus elini fırlatmısım annem gelsin falan demisim
01 Yorumla
Soran+1 yılIyi demissin oyle anlarda anneye ihtiyac duyuluyor daha cok galiba :d
+1 yılAmeliyattan ciktiktan sonra telefonumu istemisim ve alarmi kurun demisim... bite diye sormuslar sabah erken kalkmam lazim isim var demisim... allahtan sacmalamada ileri gitmedim::
31 Yorumla
Soran+1 yılsorumluluk sahibi olmak böyle bir şey sanırım :d
Ben hiç bir şey konuşmamışım, ama tüpün boğazımda gezdiğini ve dikerken iğnenin acısını hiss etmişim
03 Yorumla- +1 yıl
dizimden 3 amilyat oldum 5 saat sürdü
- +1 yıl
iyi geçti sağol
ben olmadım ama hastanede çalıştığım için biliyorum saçma sapan konuşan yokta istem dışı fiziksel hareketler yaparlar genellikle ha bide 1 saat kadar sersemlerler...
11 Yorumla
Soran+1 yıluyanırken falan saçmalıyorlarmış sanırım :d
+1 yıloldum saçma sapan değil ama ameliyattan sonra kafam on ton olmuştu taşıyamıyordum sanki yatınca bir şey yok ama kalkınca kafamın ağrısı öldürecek gibiydi etfala gittim bir iğne yaptılar geçti
12 Yorumla
Soran+1 yılgeçmiş olsun :))
- +1 yıl
narkozdan dediler di
+1 yılnarkoz yedim sedyede millete diyormuşm ki bana yasin okuyun :D
31 Yorumla
Soran+1 yılOkumuslar mi peki :dd
Gizli Üye(30-35)+1 yılapandis ameliyatı olmuştum 11 yaşındayken ağlamıştım ameliyat masasında korkudandı.
04 Yorumla
Soran+1 yılküçükmüşsün :/
Cevap sahibi+1 yılAma herşeyi hatırlıyorum mesela arkozu yedikten sonra bayılmamaya çalışıyordum da sonra göümü açtım bayıtmadınız beni deme demiştim. Tabii 8 yıl önceydi bazen aklıma geldike gülüyorum. Ama bir şey olmuyor ya korkarsk gidceksin masaya yatacaksın 10 saniye sonra zaten bayılıyorsun hayırdır senin neyin var?
Soran+1 yılir seyim yok meraktan sormak istedim :))
Cevap sahibi+1 yıliyiymiş.
Gizli Üye(30-35)+1 yıloldum, konuşmaya saçmalamaya mecalim yoktu neyse ki.
01 Yorumla
Soran+1 yılIyi yirtmissin :))
+1 yılApandisit ameliyatı olmuştum. Gözlerimi açtığımda annemi 3 tane görüyordum. Rezillik. :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladim :dd
Ayklarimda tuhaf kemikler büyüdügü icin, ameliyat olcaktim, ama vazgectim. :D
02 Yorumla
Soran+1 yılNe oldu kemikler peki duruyor mu hala :d
+1 yıldoğumdan çıkan bir arkadaşım narkoz etkisiyle lahmacun olsada yesek demişti:))))
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim teyzem dogumdan sonra bebegini gorup bu bebek cok cirkin diye aglamis ahshdgshsj
+1 yılYok yemedimm annem kızar bilmediğin şeyleri yeme diyo :(( sfksdfk
02 Yorumla
Soran+1 yılPeki azhazhs
+1 yılallah o ameliyathaneye kimseyi düsürmesin
ameliyattan sonra ki o titremeyi unutmam hic :/01 Yorumla
Soran+1 yılGecmis olsun, ne ameliyatiydi :/
İnsan öyle bir sacmalanıyorki kendine gelince konusmaları söyleyınce insan utanıyorr
02 Yorumla
Soran+1 yılSarhostan beter yapiyormus narkoz, normal bence sacmalamak :)) utanma :))
Narkozun kokusunu hatırlıyordum o sıra.:) Acıktım ben demiştim heralde.
02 Yorumla
Soran+1 yılKokusu da mi varmis, nasildi :d
+1 yılahaha onun kafgasını hiç bişeye değişmem hemşireyi aglatmısım öyle dediler :D:D
02 Yorumla
Soran+1 yılNapmistin da aglatmissin :d
- +1 yıl
laf söylemişim ya hani cok güzelsin falan filanlar ardından da terslemişim :D
kuzenim olmuştu. ama ayıkken ki halinden pek farkı yoktu fdshjfgs
01 Yorumla
Soran+1 yılKuzenler hep mi munzur olur ya sjsdhs
oldum acıyo diyodum bayılmışım geri sen oldun mu :D
02 Yorumla
Soran+1 yılNe ameliyatiydi :d bademcik ve geniz eti oldum kucukken pek onemli degillerdi hatirlamiyorum da pek zaten :d
+1 yıl6 aylıkken olduğum için hatırlamıyorum ama sünnette uyusturam dedi her şeyi hissettim mk ama dediği gibi yakışıklı yaptı gören beğeniyor
06 Yorumla
Soran+1 yıl6 aylikken oldun ve her seyi hissettigini hatirliyorsun.. yanlis mi anlamisim :dd
- +1 yıl
Hayır ya 6 aylıkken olduğumu hatırlamıyorum ama 10 yaşındaki olduğum sünneti hatırlıyorum. 6 aylıkken kalp ameliyatı oldum çapada
Soran+1 yılAy kiyamam ne sorunun vardi ameliyat sonrasi duzeldin mi
- +1 yıl
Sagolasin Doğarken kalbimle bir damar arasında bir problem varmış onu hallettiler ama 6 aydan önce olamiyordum bu yüzden ölmemem için sürekli 6 ay boyunca kuvete buzlu sulara sokuyorlarmis beni atesim düşsün diye. Hastahenelerde yatiyormusum her yerime bir borular falan takiliyormus. Ve sonra zar zor yetistirmesler 6. Ayda ama ardından annem iş yaparken kardeşimi düşürmüş diğerinide benim gibi rahatsız olacak diye aldirmis şu an bir problemim yok ama sirtimda kolum kadar dikiş var ve yaklaşık 20 sene olmasına rağmen hala dikisimin olduğu yer gıcıklaniyor ugusuyor tam bir dram duygusal film benim hayatım. Bunun dışında maddi manevi neper yaşadım bir bilsen. Izledigin filmler gercekmis dersin.
Soran+1 yılYa :( o dikis izleri bence bir erkekte karizmatik durur knk isin guzel tarafindan bak dicem kizmazsin umarim :d
- +1 yıl
Bende dediğin gibi güzel yanından bakıyorum bir ara 107 kiloydum göbeğimin sisliginden karnımda kırmızı kırmızı hafif bıçak kesigi gibi çatlaklar oldu şimdi baya kilo verdimde onlar seksi duruyor yani knk haklısın :)
Tavuklu pilav istiyorum diye bağırmışım axjsjdhsjxh boğazıma düşkünümdür de biraz
00 YorumlaBenim tek hatırladıgim doktora sarkıntılık ettigim. Annem söyledi
15 Yorumla
Soran+1 yılErkekler genelde ya doktora ya hemsireye :dd
Uff olmazmi be annesine kufreden gordum ben :)
02 Yorumla
Soran+1 yılO arkadasin annesi olmak istemezdim knk :d
şu an narkoz kafasıyla yazıyorum be zuzu ^^
02 Yorumla
Soran+1 yılGecmis olsun knk ne ameliyati oldun
- +1 yıl
tuvaletten yazmıyon demi
+1 yılbabama bana 5 tane kadın getir demişim =))
01 Yorumla
Soran+1 yılhemşire ve doktor güzel değildi sanırım :dd
+1 yılolmadım aama olucam acaba nasıl bir şey.
01 Yorumla
Soran+1 yılNe ameliyati olacaksin :/
+1 yıloldum da konuşmadım :D
01 Yorumla
Soran+1 yılTuh :d
malesef olmadım kanks
02 Yorumla
Soran+1 yılOo favori ks kullanicim da gelmis cevap yazmis
Gizli Üye(30-35)+1 yılhemşireye seni kendime alcağım demişim hahhahahah
03 Yorumla
Soran+1 yılHemsire guzel miymis bari :d
Cevap sahibi+1 yılhayır 50 yaşındaymış
Soran+1 yılOf sshshsahs
+1 yıllokal oldum sadece :)
03 Yorumla
Soran+1 yılAnladim gecmis olsun :d
- +1 yıl
saolasın :)
- +1 yıl
Lokal olunca saçmalanıyor mu? Kulağıma tüp takılacak, lokal olur mu bilmiyorum ama umarım saçmalamam. Pot kırarım diye çok korkuyorum.
hatırlamıyorum narkozluydum :)
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki :ddd
Kahkaha krizine girmişimm
02 Yorumla
Soran+1 yılAglama krizine giren yok mu hic ya. herkes gulme krizi diyor :d
- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar