
İlaçlar mide bulantısı yapar dedi ama ben çok fena kustum korkmami gerektirecek bir durum var mıdır doktor hastane de çok uzak zaten öyle gidip gelmem zor

Korkma bunların en belirgin yan etkisi mide bulantısıdır. Mide bunları zor kabul eder. Kusman da doğal anlayacağın. Sadecee alıştırma lazım. Ama bu ilaçlar aynı zamanda karaciğere de büyük zararlar vermekte. O yüzden eksik olan vitamini doğal takviyelerle almanı tavsiye ederim
Hadi ya zararı olduğunu bilmiyordum :( gerçi kimyasal sonuçta dimi
Bütün ilaçlar karaciğere zarar verir. Zaten ilaçlar bizi iyileştirme sadece hastalığın yerini değiştirir. Bu şekilde sürekli tedaviye mecbur kalırız ve ilaç firmaları da devamlı müşteri kazanır. Bizi de kandırıp kullanırlar. O yüzden en sağlıklı olanı ilaç almamaktır. Her sağlık sorununun aslında basit doğal çözümleri var
Baya azalmış vitaminler alt sınırın bile çok altında o yüzden ilaçlarla takviye yapıp bundan sonra düzgün beslenecegim zaten
Vitanım önemli Bi unsur ilaçlara ek olarak şimdiden başla sebze yeşillik turunçgil ve meyve tüketmeye özen göster
Neler yiyebilirim mesela
Brokoli pırasa ıspanak havuç maydanoz yoğurt limon Bi kaç örnek sadece liste çok geniş bu konuda
Cevap
3Cevap
İç bunları iç bişi olmaz
İçeceğim mecbur kussamda midem de bulansa
Bütün vitaminlerin eksikse durum ciddi.
Evet salak gibiyim zaten hcbisey anlamıyorum :(
Neden öyle dediniz peki bir bilginiz var mı merak ettim ciddi dediniz ya
Kesinlikle haklısın kpss çalışıyorum hicbisey anlamıyorum anlasam bile hemen unuturum bunu doktora söyledim bu değerlerle unut kpss yi kazanamazsin dedi 🤦🏻♀️ konuşurken çok zorlanıyorum bişeyi anlatamıyorum biri bişey dese kalakaliyorum salak gibiydim inşallah fayda eder
Algılamakta çok güçlük çekiyorum off of
Sağol ya iyi motive ettiniz 😂
Teşekkür ederim bir ay kullandım ilaçları doktor çok iyi dedi çok güzel yükselmiş değerler dedi ama ben yine salağın sanırım kan değerlerinden değilmiş bu agshsha😂
Vitamin ne olur ki
Ne olur derken.
Bişeu olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?