Regl dönemimde kanamam çok fazla oluyor. Bu herkeste olabilen bir şey mi?

Beş gün boyunca regl olup, 2 paket gece pedlerinden bitiriyorum, kanamam o kadar çok oluyor ki anlatamam. neredeyse her dört saatte bir ped değiştiriyorum, o kocaman uzun gece pedleri hemde, dop dolu oluyor... anlamıyorum, bu bir rahatsızlığın belirtisi olabilir mi? yoksa herkes de olabilen bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
kızlar sizi eksilemiş şu gizli kullanıcı hepinize artı verdim <3
Regl dönemimde kanamam çok fazla oluyor. Bu herkeste olabilen bir şey mi?
Cevapla