Sevgilim 1.90 boyunda 110 kilo ben 1.50 boyunda 45 kiloyum bu durum aramızda sorun olur mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe tövbe
Tutacam kendimi😂😂😂😂 Ulan ya bir sıkıntı olmaz inşallah 🤦🏻♀️10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSoruyu okurken direk aklıma kendi görüntüm geldi 😄 bende bu durumu yaşadım bence tatlı oluyor ya benim eskisinin boyu 183 kilo 90 ben 153 boy 43 kilo idim. Evet dışarıdan bakınca çok komik gözüküyor insanlar bazen dik dik bakıyor ama önemli olan siz bu duruma takılmayıp aksine alay edip eğleneliyorsanız sorun yok.özellikle avm de boy aynaların önünden geçince durup gülüyorduk. Maşa ve koca ayı gibiydik aynı. Cüsseli adamlar görüntülerin aksine daha duygusal ve yumuşak kalpli oluyorlar. siz mutlu iseniz hiç sorun olmaz aksine eğlenceli olur ilişkiniz.
95 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum ve çok mutluyum ❤️😂
Cevap sahibi+1 yılO zaman keyfini çıkar
Cevap sahibi+1 yılEg için teşekkür ederim
Soran+1 yılRica ederim
+1 yılO 1.87 85 kilo, ben de 1.58 50 kiloyum. Çok mutluyuz, çok aşığız önemli olan da bu. Sevgilin sağlığı için 10-15 kilo kadar verebilse çok daha iyi olur tabii ki ama görünüş açısından soruyorsan hiç önemseme herkesin birilerine takacak bir kulpu vardır her daim.
32 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlarım dalga geçiyır
- +1 yıl
Ver ağızlarının payını
+1 yılTabii ki normal şartlarda boya kiloya çok takılmamak lazım aşk için burada bir engel yok fakat şöyle bir şey var 110 kilo bir insanın sağlığı için çok düzensiz bir kilo yani o insan gerçekten İlerleyen zamanlarda kalp krizi geçirme riski yüksek olabilir Eğer kendine bakmazsa ve spor yapmazsa yani o kiloyu vermezse onun kendi sağlık açısından sıkıntılar olabilir
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
82
Cevap
115Cevap
Yalnız gerçekten de çok fazla kilo farkı varmış. Hani kafanı karıştırmak gibi olmasın. Sevgilin olabildiğine göre kilosuna çok da takılmıyorsun demektir. Seni bu soruyu sormaya iten şey; insanların verdiği tepkiler olmalı. Kimsenin dediğine kulak asma. Seviyorsan sevdiğin insanı kusurlarınla kabullenmek durumundasın.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum da insanlar alay ediyor
+1 yılBence de bu soru trol ama yine de cevap vereyim sormuşsun madem, zamanla o kişiden soğuyabilirsin ve bir zaman sonra da ciddi bir sorun haline gelip ayrılırsınız bence eğer boyunuz birbirine yakın kilonuzda birbirinize uygun olsaydı sorun olmazdı ama sana sarılırken bile bu sorun fark eder.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet sarılınca fark ediyor çocuğu gibi duruyorum
- +1 yıl
Bu en küçük bir şey daha bir çok yerde fark eder
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer kilonuz sizi fiziken ve psikolojikmen kısıtlamıyorsa, birbirinizi bu şekilde sevebiliyorsanız bir problem yok. Bu şekilde düşünmenize neden olan şey insanlarsa önemsemeyin. Çünkü her şekilde eleştiriyorlar zaten.
Fakat kilolarınız normal değil gibi duruyor, eğer sıkıntı yaratıyor ise bir uzmandan yardım alabilirsiniz.13 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum ama millet gülüyor bize
Cevap sahibi+1 yılSiz onları umursadıkça bu durumdan zevk alacaklardır.
Soran+1 yılAynen
+1 yılHoş değil canısı. Kimsenin boyuna kilosuna laf etmem ama sevgilin tabiri caizse çam yarması, sen pikaçu. Bu ilişki yürümez.
Not:Senle aynı boy ve kiloya sahibim.41 Yorumla
Soran+1 yılAma ben seviyorum
Bence kilodan ziyade boya odaklansaydın daha iyi olurdu. 1.90 boy için 110 kg öyle çok yüksek bir kilo değil aynı şekide 1.50 için de 45 kg ama fikrimi sorarsan 1.90 ile 1.50 arasındaki boy farkı ileride sorun çıkarabilir. Tabi tam aksi bir şekilde bir ömür mutlu da olabilirsiniz 😊 onu da aranızdaki bağ belirler...
10 Yorumla
+1 yılYani sağlık açısından sorun olur, hastalanırsa ilerleyen zamanlarda seni üzebilir bu durum. Bence vermeli. Yoksa onun dışında kilolu zayıf ayrımı yapmak tabikide saçma.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür
Test etmeden bilinmez
Yatak odasında tek kale bir maç yaparsanız
Tabi maç sırasında katır kutur ve kütür kütür kemik sesi geliyorsa ( matematik olarak 110 kilo 45 kilo = 65 kilo bol bol acil hastane kapıları zevkle seni bekler)41 Yorumla- +1 yıl
yaaaa çok iyi :D
Bundan daha fazla sorun olabilecek çok az şey vardır
31 Yorumla
Soran+1 yılBüyük sorun mu
erkekler bu konuya takılmaz da,
olursa bunu kadınlar sorun eder...
kendini yokla problem değil diyebiliyorsan,
sıkıntı yok demektir...12 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum
+1 yılBasta kilolu sandim o boyda kas varsa sıkıntı yok da cocukla oynamak gibi olur. seviyorsaniz takma yol yakinken don aksi durumda
12 Yorumla
Soran+1 yılHeybetli baya
- +1 yıl
Sen bilirsin fakat ben fiziki uyumun da gerekli oldugunu dusunuyorum
+1 yılbn 40 kılo sevgılım 73 görenler bı kere daha dönuk bakabılır aöma sen aldırıs etme onu her halıyle kabullen gercekten sevıyorsan
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorum ❤️
- +1 yıl
o zaman ona destek ol kılo verdırt
- Sağlık konusunda 440 cevap paylaştı.
+1 yılTroll soru.
Troll değilse yakın zamanda ayrılırsınız zaten.
Kısa boylu kızlar kısa boylu erkeklere ait12 Yorumla
Soran+1 yılCücü gibi erkek sevmem
- +1 yıl
Sana kimse sevip sevmemeni sormadı kısa boylu kızlar kısa boylu erkeklere ait
- Sağlık konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılhttps://images.app.goo.gl/R3XhhPCZjDBNyTWB6
Yooo olmaz bişey40 Yorumla
+1 yılHiçbir sıkıntı olmaz bence. Çok tatlısınızdır eminim:) mutluluklar
21 Yorumla
Soran+1 yıl❤️❤️
+1 yılNiye yaratsın ki, böyle düşünen ergen ve ilişkinin ne demek olduğunu bilmeyen insan çok var bakma sen onlara. Aranızda herşeye rağmen mutluysan, hayatı sevgilinle paylaşıp gülebiliyorsan, eğlenebiliyorsan sorun yok. Kilo zamanla alınan ve verilen bir şeydir. Sorun yok.
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSorun değil böyle şeyler bu yaygın ki baya, tersi de yaygın ama o daha çok yaşlı kesimde. Kim nederse desin. 110 çok değil aslında o kadar, boyu kaç? Kilo verebilir de. Veya sen de kilo alabilirsin de.
10 Yorumla Ben de sevgilinle aşağı yukarı aynı kilo ve boya sahibim çıktıklarım genelde minyon tipli bayanlar oluyor şimdiye kadar bir sıkıntı filan hiç olmadı Yok sen küçüKSün o iri kırar döker gibi abartılı şeyler yazmışlar biraz fantazi yapmış arkadaşlar 🙂
10 YorumlaSağlık konusunda 812 cevap paylaştı. şu an bilemedim enteresan durum? Peki uyumlu musunuz sana göre?
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok
+1 yılcinsellikte bazı pozisyonları es geçmen lazım mesela misyoner seni zorlar..
60 Yorumla
+1 yıl1.90 boyda 110 kilo çokk kilolu göstermeyebilir
ama boy farkınız çok bilemedimmm :)))11 Yorumla
Soran+1 yılÖpüşmek için bile kucağına alması gerekiyor 😂😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır yaratmaz erkek dediğin her anlamda büyük ve baskın olmalı
46 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılNe diye böyle soru soruyorsun çünkü kötü yorumlar sayesinde kendini kötü hissedeceksin
- +1 yıl
Ben 171 im ve bu dediğiniz yüzünden ben kendimi kötü hiss ettim
Cevap sahibi+1 yılNe demek istiyorsun ben ne demişim sana
- +1 yıl
171 erkek olmaz mı erkeklik boyla mı?
Kendimi kötü hiss ettim
Cevap sahibi+1 yılNe alaka be 171 kısa mı dedim ben allah allah, sen kadına yatakta sert ol vahşi ol o yeterli
1.90 boyundaki adama 110 kilo zaten normaldir. Kilo değilde irilik farkı var aranızda. Bilmiyorum bende uzun biriyim 50 kiloyum tamamen ne hissettiğine bağlı şu an anlayamıyorum seni maalesef
22 Yorumla- +1 yıl
170 boyunda adam için 90 kilo normal mi?
Sence,, kendince sorun olurmu diye bir düşün ve bu soruyu kendime sor..
Ilerde saglik sorunu olabilir,..
Tatli dil ile, ona destek olarak bir kac kilo vermesini söyle..29 YorumlaYaratmaz diyenler hayal dünyasında perileriyle dolaşıyor şu an. Elbet dolaylı yoldan yaratır.
52 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle haklısın
- +1 yıl
Bir düğüne gitse ortaya çıkıp dans edip oynamak istemesi komplekse girer Sebo Sadece biri ileride karşılaşacaklarını
+1 yılKendi fikrimi söylüyorum bence çirkin bir görüntü. O kadar boy farkının olmasını hiç beğenmem. Ama siz mutluysanız da kime ne tabi bu durumdan.
31 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum estetik Durmaz ayakta öpüşmek istesen adamın boynu ağrır eğilmesi gerekir rahat bir pozisyon olmaz yatakta Sevişirken de aynı şey olur
Önemli olan bu durumdan hoşlanmanız ve dış çevre baskısının sizi etkilememesi. Bunlardan rahatsız olmuyorsanız, aldırış etmiyorsanız sizden mutlusu yok demektir.
10 Yorumla
+1 yılBen böyle soruları görünce sinir oliyoruoluyorum cidden. Kardeşim sevgili senin sevgilin. Seven sensin. Onu seven sensin. Şimdi burda neye göre soruyosun. Burdakileri çoğu ayrıl diyecektir.. bu sitedekilerde yapıcılık yok yıkıcılık var. Herkes kendi menfaati dışında. At gözlüğüyle bakanları hiç saymıyorum bile. Onunla olacak sensin. Böyle saçma şeylerle ilişkine zarar verme.
10 Yorumla
+1 yılBu soruyu sorman bile saçma neden sorun olsun ki? Boy ve kiko niye sorun yaratsın 300 kiooluk biri 30 kiloluk biriyle bile sevgili olabilir yani niye böyle düşünüyorsunuz ki?
10 Yorumla
+1 yılBirbirini görerek sevmişsiniz ne sorunu çıkabilir ki? Gerçi Belki onun şeyi senin boyun kadardır ozaman sorun çıkabilir tabi slxjdjdjsjd
20 YorumlaEsim 100 klo 1/90
Ben 49 klo 1/67
Hicbir sorun yasamiyoruz
Çokta uyumluyuz30 Yorumla
+1 yıl@jcometopapa darısı başıma
Ben de göbeğimi seven Bi manita istiyom32 Yorumla- +1 yıl
Göbeğimle sev beni, yoksa kovalarım ebeni :D
- +1 yıl
@jcometopapa ebem senin olsun
Ben Slav istiyorum
Kızıl pürüzsüz pembe tek çizgi
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirileri demiş ki alır seni kucağına oturtur minyon şeysin... Yapamaz farklındaysan sevgilin kilolu değil obez.
1.90 boy 110 kilo
Vücut Kitle Endeksi (BMI): 30,5 kg / metrekare
Şişman (Obez) - I. Sınıf14 Yorumla- +1 yıl
Aynı ölçüde kaslı erkekler var. Onlarda mı obez?
Cevap sahibi+1 yıl@Lonelyness kaslı olduğunu dememiş ayrıca türkiyede yaşıyoruz kaslı olma olasılığı ne?
- +1 yıl
Ne alaka Türkiyede yaşıyoruz ne? Yurtdışında herkes kaslı mı 😂 adam yapmıştır. Saçma yani boy kilo oranı ile obez teşhisi koyman
Cevap sahibi+1 yıl@Lonelyness Türkiye de kaç kişinin inanılmaz bir kas kütlesine sahip olduğunu gördün ben görmedim açıkçası yerleşmiş bir spor kültürümüz yok, ben spor salonunda tek vücut yapmış biri gördüm o da bir kadındı. Türk yemeklerinde kilo aldırmayada çok yatkın.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim sevgilim de 190 da kilosunu bilmiyorum sevgilin kilolu mu yoksa iri yapılı mı duruyo sadece
11 Yorumla
Soran+1 yılİkisi de
Sağlık konusunda 351 cevap paylaştı. başkasının gözünden bakınca boy farkı insanlara biraz tuhaf geliyor ama inan senin dediğin boy kilo kriterlerine yakın ölçülerde çok güzel bir ilişki yürüttük kim ne düşünecek diye bakma sadece kendin ne istiyorsun onu dinle
10 Yorumla
+1 yılHyair benimde konuştuğum çocuk baya iri yani bi sorun olacağını düşünmüyorum
20 Yorumla
+1 yılEmin ol yaratır yok ben taşırım dersen diyecek bisey yok
20 Yorumla
+1 yılOlmaz. 10-15 kilo verdi mi fit gözükür abicim. Boyu uzun baya.
20 Yorumla
+1 yılÖnemli olan gönlünüzün bir olması dış görünüş bir yere kadar
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTabi ki de sorun olur sevgilin kilolu değil direkt Şişman (Obez) - I. Sınıf a giriyor.
Vücut Kitle Endeksi (BMI): 30,5 kg / metrekare33 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@SIRIUS__ diyetisyen değilim ama bu kişinin fazla bir kas kütlesine sahip olduğunu sanmıyorum bu yüzden obez sınıfına dahil olduğunu düşünüyorum.
+1 yılÇok komik bi görüntü ya beraber yürürken söyle kucağında gezdirsin seni
12 Yorumla
Soran+1 yılYakışıyoruz
- +1 yıl
Ne kadar yakışa bilirsiniz ki
+1 yılEvet sorun olur benim kocamla aramda o kadar fark yok yine var 40-50 kilo ama sekstr çok büyük sorun haberin olsun
61 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum sorun olur ve oluyor Ben de yaşadım daha önce hiç keyifli değil sevişmesi ve ayakta öpüşmek dans etmek zaten pek mümkün değil
+1 yılBirinizi seviyorsanız herhangi bir sorun teşkil etmez.
10 YorumlaBişey olmaz ya. Önemli olan karakter. Olsun bu devirde buna da şükür :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorun olur belki 5 yıl belki 10 sonra ama illa olur çünkü sevgilin hafif balık etli ya da bir kaç fazla kilosu var şekilde değil direkt Şişman (Obez)-1. sınıf.
10 Yorumla
+1 yılSevgilin seni kucağında dilediği gibi yatağa atar. Şahane ya. Çok tatlısınız
11 Yorumla- +1 yıl
Selam jesicca
+1 yılNe süredir birliktesiniz? Aranızda sorun yaratacak şey kilo değil sen olursun ancak.
10 YorumlaHayır bir sorun olmaz. Kilo boy takıntı yapmayın bunları hiç. Özellikle kilo değişen bir şey.
10 YorumlaSağlık konusunda 391 cevap paylaştı. Yok sorun olmaz altında altında kalırsan çarşaf gibi ince lirsin..
10 YorumlaArada sevgi varsa sorun olmaz ama ilerde ne olur bilemem
10 YorumlaTam tersi de olabilirdi veya ilerde ne olacağı belli değil yataklık olabilirsin kolun bacağın olmaya bilir dış görünüş önemli fakat sana iyi gelen şey herkese iyi gelmek zorunda değil senin için sorun mu bunu dusun
20 Yorumla
+1 yılNiye yaratsın. Sen bedenine mi karakterine mi aşık oldun?
24 Yorumla
Soran+1 yılKarakter
- +1 yıl
O zaman sorun yok ama adama zayıflamasını söyleyebilirsin. Sağlık için
Soran+1 yılBen iri seviyorum
- +1 yıl
O zaman niye soru soruyorsun kardeşim?
+1 yıltroll soru ama yine de yazayım tatlı falan değil bu denli boy ve kilo farkı bu kadınlar s. alak diyorum inanmıyorlar şunların yorumlarına bak ayyyy çok tattlıı yazmışlar AHAHAHAJSJDSKJKD
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMİnyon kadın uzun erkek ilişkisi güzel olur ama kilosu fazla sanki
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbi kız arkadaşım böyle bi çift için ucunda sallanır demişti. ben düşünmüyorum öyle
20 Yorumla
+1 yılBişey merak ettim, pipisinide aldın mı içine 😂 gördün mü, uyum hersekilde önemlidir😂 malum devede de boy var
00 YorumlaÖnemli olan anlaşmanız diye düşünüyorum ama evlilikte uyum diye bir şey var. Cinsel olarak bir sıkıntı yaşamıyorsaniz sorun yok.
00 Yorumla
+1 yılYatakta iyi seks yapıyorsanız hiçbir şey sorun değil yeter ki adamı memnun etmeye bak o seni zaten memnun eder
00 Yorumla
+1 yılHayır hayır hayır ben hep benden uzun sığır gibi olsun istemiştim ama Türk erkekleri standartları işte 😄 neredeyse aynı boydayız😄
30 Yorumla
+1 yılDuygusal anlamda yaratmaz ama cinsel hayatta yaratır. Kilo insanların cinsel hayatlarını da etkiliyor.
30 Yorumla- Sağlık konusunda 542 cevap paylaştı.
+1 yılCok var böyle alıştık artık
10 Yorumla - Devamını Gör (137)
Devamını Gör(182)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer