ADETE 4 GÜN KALA NEGATİF ÇIKAN GEBELİK TESTİ?

Adetime 4 gün kala normal gebelik testi yaptım negatif çıktı acaba yanılma payı olabilirmi çok şiddetli koku hassasiyetim var piskolojik demeyin lütfen çünkü piskolojik değil ciddi anlamda var piskolojik birşeyi yok hamile kalırsam kalayaım kalmazsamda kalmyayım problem yok modundayım ama koku hassasiyeti kasık ağrıları falan şüpheleniyoruö acaba test yanlış olabilirmi?
ADETE 4 GÜN KALA NEGATİF ÇIKAN GEBELİK TESTİ?
Cevapla