Derin kesti sanırım derim kalktı kesildikten sonra parmagımı biryere sürmeden kolonyalı pamukla 5 altı kez pamuk değiştirip tekrar sildim ardından da yarabandı yapıştırdım ama çok acıyor. 2018 de tetanos aşısı olmuştum. Hastaneye gitmem gerekir mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Ayak parmağımı masanın paslı ayağı kesti ne yapmalıyım (detay) ?
Teşekkür ederim :(( 2018 de olmuştum ama şimdi tekrar olmam mı gerekiyor :(( 2023 demişlerdi diye hatırlıyorum su corona doneminde gitmek istemiyorum oraya :((((
Şimdi bu Corona döneminde nasıl gidebilirim ki çok korkarım hem :(( babam da şeker hastası riske atamam aşı oldum 2018 de 2023 e kadar geçerli diye biliyorum ama şimdi hemen mi git diyorsunuz :(((
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sadece bı doz olduysan koruyucu birşeyi yok istersen bı git doktora ya da oksijenli su ilede bilirsin
2023 e kadar geçerli dediler diye hatırlıyorum ama şu Corona döneminde hiç doktora gitmek istemiyorum çok korkuyorum şu an :((
Geçerli dedilerse gitmene gerek yok ama güvenmiyorsan git
Hiç unutmam komşumuz Pakize abla da böyle olmuştu. En son kollarımda mezarlığa gidiyorduk.😂
Pardon? Gerçekten mi bak ağlıyorum zaten ya daha kötü oldum şu an ajodfooe8d8c8
Şaka şaka hiçbir şey olmaz 😀
Çok geçmiş olsun acısı zaten adamı bitiriyor😂
Evet ben bir de panikli biriyim... şu an anlatamam nasıl hissediyorum kalbim atıyo ya bacagm giderse
Yok kız Allah korusun.
Bak hastaneye değil de aile hekimliğine git durumu anlat için rahat etsin.
Tetanos aşısı 4 sene geçerli kalıyor diye biliyorum.
Tetenoz aşisi olman lazim canim saglik ocagina git yaparlar gecmis olsun
Teşekkür ederim :(( 2018 de olmuştum ama şimdi tekrar olmam mı gerekiyor :(( 2023 demişlerdi diye hatırlıyorum su corona doneminde gitmek istemiyorum oraya :((((
gerek yok olduysan geçmiş olsun
Teşekkür ederim sağolun umarım bir şey olmaz :((
Yakin zamanda olmussun 5 sene gecerli biliyorum ama yinede yapiyolar boyle durumlarda
olmaz sıkıntı yapma allahın izniyle
Tetenoz aşısı olmanı tavsiye ederim
Bişey olmaz pansuman a devam
Geçmiş olsun Dr a gorunmende fayda var
Şimdi bu Corona döneminde nasıl gidebilirim ki çok korkarım hem :(( babam da şeker hastası riske atamam aşı oldum 2018 de 2023 e kadar geçerli diye biliyorum ama şimdi hemen mi git diyorsunuz :(((
Çok derin değilse pansuman i iyi yap asi 5 senelik evet onu atlamisim
tetanoz oldıysan sorun yok 10 sene
Fotoğrafta gördüğün gibi yaptım şimdilik annemleri de uyandırmak istemedim aşırı korkuyorum :(((
Oksijenli su tentürdiyot varsa onlarla yap
Sadece kolonya sürebildim tendurtiotun da son kullanma tarihi geçmişti o yuzden kullanmadım
Korkma olmazsa bir eczaneye git orda pansuman yaptir
Kedi g. Tnu görmüş. Ben bu dertten ölürüm demiş.
Aşıya doğru koş
Bişey olmaz bundan
Teşekkürler ama çok fazla kanadı ve derin kesti derim kalkmıştı resmen.