Göz lazeri Hakkında ne düşünüyorsun tavsiye eder misiniz?

Arkadaşlar benim gözüm bozuk gözlük kullanmıyorum çünkü gözlüğümü sevmiyorum yakışmıyor yeni gözlük alınmıyor her neyse bugün gözüm 5,05 derecey miş çok farklı göz kusuru na sahibim gözüm hem miyop astigmat haralde böyle doktor açıkladı vesayre konuştu benim her zaman ki gittiğim doktorda bu tedavi olmaz iyileşmez ameliyat olamaz felan dedi lens için de 18 yaşını doldurtan sonra verebilirim dedi her neyse ona da sıcak bakmıyor du benim doktor ömür boyu gözlük kullanacak gelişme olmaz sadece numarası değişmez felan dedi.

Arkadaşım da lazer gözü kör ediyormuş dedi doğru mu?

Bugün gittiğim doktor da lazer iyileştirme olmaz sadece gözlükten kurtulur gözlerim iyileştiği soylenmez miş.
Göz lazeri Hakkında ne düşünüyorsun tavsiye eder misiniz?
Cevapla