Arkadaşlar benim gözüm bozuk gözlük kullanmıyorum çünkü gözlüğümü sevmiyorum yakışmıyor yeni gözlük alınmıyor her neyse bugün gözüm 5,05 derecey miş çok farklı göz kusuru na sahibim gözüm hem miyop astigmat haralde böyle doktor açıkladı vesayre konuştu benim her zaman ki gittiğim doktorda bu tedavi olmaz iyileşmez ameliyat olamaz felan dedi lens için de 18 yaşını doldurtan sonra verebilirim dedi her neyse ona da sıcak bakmıyor du benim doktor ömür boyu gözlük kullanacak gelişme olmaz sadece numarası değişmez felan dedi.
Arkadaşım da lazer gözü kör ediyormuş dedi doğru mu?
Bugün gittiğim doktor da lazer iyileştirme olmaz sadece gözlükten kurtulur gözlerim iyileştiği soylenmez miş.
Arkadaşım da lazer gözü kör ediyormuş dedi doğru mu?
Bugün gittiğim doktor da lazer iyileştirme olmaz sadece gözlükten kurtulur gözlerim iyileştiği soylenmez miş.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer