Gözlük kullananlar başımızı biraz aşağıya eğince gözlüğün hafif öne kayması normal mi?

Başımızı biraz aşağıya doğru eğince ya da yere eğilip bir şey alınca gözlüğüm hafif öne doğru kayıyor bu normalmi?
Gözlük kullananlar başımızı biraz aşağıya eğince gözlüğün hafif öne kayması normal mi?
Cevapla