Nolur şikayet etmeyin özel bölgem değil. Özel bölgemin kenarında 3 gündür böyle bir şişlik var, bu nedir bilen var mı?

Anneme gösterdim o da ne olduğunu bilmiyor. Dokunduğum zaman acıyor. 3 gündür külot bile giyemiyorum acısına. Endişelenmeye başladım artık. Böyle bir şey başına gelen var mı, nasıl geçer bu?
Nolur şikayet etmeyin özel bölgem değil. Özel bölgemin kenarında 3 gündür böyle bir şişlik var, bu nedir bilen var mı?
Nolur şikayet etmeyin özel bölgem değil. Özel bölgemin kenarında 3 gündür böyle bir şişlik var, bu nedir bilen var mı?
Cevapla