Diş teli kullanıyorum. Braketim 2. kez düştü ne yapmam gerekiyor?

Merhabalar, altta en sondan bir önce ki braketim zeytin yerken düşmüştü randevuma gidince doktorum yapıştırdı ama bir daha düşerse yenisini sipariş etmek zorunda kalırım dedi. Dün yemek yerken yine düştü ve babama söylememiştim braketimin düştüğünü. Şimdi korkuyorum 2 kere düştü yenisini sipariş vermeliyiz demeye. Kendim yapıştırabilir miyim? Japon yapıştırıcısı kullansam ne olur? Lütfen alay etmeden, ciddi cevap verin çok endişe içindeyim. Cevaplarınızı bekliyorum.
Diş teli kullanıyorum. Braketim 2. kez düştü ne yapmam gerekiyor?
Cevapla