Çiğ süt ısıtılmalı biliyoruz peki ama pastörize süt için de bu geçerli mi? Siz nasıl tercih ediyorsunuz? 


Ilık iç
Ilık
Cevap
4Cevap
Mutfağa gidiyorum dolabı açıyorum ve soğuk süt şişesini dikiyorum. Hayatta ki sayılı zevklerimdendir. Keyifli geceler.
Ben genelde midemi usuttugumde içiyorum çok işitiyorum ilaç gibi geliyor
İki şekilde de tüketilebilir, güzel olur. Ben sütü soğuk içmeyi daha çok severim.
Bence sıcak sütün tadı öyle çok daha güzel geliyor birde kahveli oldu mu miss☺
Ben hiç sıcak süt içmedim. Bebekliğimde bile içmezmişim. Sıcak süt kokusunu aldığım an bayılasım geliyor.
Ben sadece kahve içerken kullanıyorum o yüzden sıcak
Sıcak balliysa içerim bal yoksa içmem sogugu içerim iligida icerim
Tercihim ılık. Mutluysam ballı. Mutsuzsam kakaolu
Soğuk süt içemiyorum hep sıcak içerim
Ilık olsun benim olsun
Iki türlü de içerim ben
Yazın soğuk kışın sıcak
Soğuk severim ben ama hafif ılık gerek sanirim
yazın soğuk kışın sıcak tercih ediyorum
Soguk ben ce
Su gibi içerim
sıcak bence
ikiside güzel
yazın soğuk kışın sıcak : )
Buz gibi
Ilık
Sıcak tercih ediyorum
Ilık süt.
Soğuk seviyorum
Sıcak bence
Sıcak
soğuk iciyorum
Soguk❤❤🥰
Soğuk severim.
Soğuk severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar