Acnelyse krem kullananlar buraya ben dün aldım akşam yatarken tüm yüzüme orta kalınlıkta uyguladım?

Arkadaşlar 1 günde yüzüme 4 kere uyguladım fakat soyulma değil kızarıklik dahi olmadı !! Kremmi bozuk acaba :D bide benim cildim vicik vicik yağlidirrr :D roacuttene tedavimde bitti sivilce yok ama izler vaarrr yardım edin yanlış mi kullaniyirum acaba
Kullanim şeklim alıp ilacı hemen eve gittim ve fondötenimi çıkarıp kalin tabaka sürüp yedirdim daha sonra 20 dk beklettim ve otacinin kükürtlü sabunu ile yikadim bu ara tabi burun kenarlarım kuridu ama olsun oda 10 dk sonra cildimin yaglanmasiyla geçti yani sonuç sıfır rezillik yâni napıyım arkadaşlar?
Acnelyse krem kullananlar buraya ben dün aldım akşam yatarken tüm yüzüme orta kalınlıkta uyguladım?
Cevapla