Arkadaşlar 1 günde yüzüme 4 kere uyguladım fakat soyulma değil kızarıklik dahi olmadı !! Kremmi bozuk acaba :D bide benim cildim vicik vicik yağlidirrr :D roacuttene tedavimde bitti sivilce yok ama izler vaarrr yardım edin yanlış mi kullaniyirum acaba
Kullanim şeklim alıp ilacı hemen eve gittim ve fondötenimi çıkarıp kalin tabaka sürüp yedirdim daha sonra 20 dk beklettim ve otacinin kükürtlü sabunu ile yikadim bu ara tabi burun kenarlarım kuridu ama olsun oda 10 dk sonra cildimin yaglanmasiyla geçti yani sonuç sıfır rezillik yâni napıyım arkadaşlar?
Kullanim şeklim alıp ilacı hemen eve gittim ve fondötenimi çıkarıp kalin tabaka sürüp yedirdim daha sonra 20 dk beklettim ve otacinin kükürtlü sabunu ile yikadim bu ara tabi burun kenarlarım kuridu ama olsun oda 10 dk sonra cildimin yaglanmasiyla geçti yani sonuç sıfır rezillik yâni napıyım arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar