Bir haftadır kolumda 50 krş büyüklüğünde yuvarlak ortası su kabarcığı dolu kırmızı leke vardı böcek filan ısırdı sandım ama geçmedi gözümün üzerinde ve bacağımda çıktı internetten araştırdım gül hastalığıymis cildiyeye randevu aldım ama geçmiyor demiş kimileri korktum açıkçası zaten vitiligo hastasıyım daha önce geçiren var mı bu hastalığı ben şimdiye kadar Su çiçeği bile çıkarmamıştim ilk defa duydum zaten adinida
Gül hastalığı diğer adıyla madalyon hastalığı geçiren var mı?
Ay bende de vardı senin ki ne ki benim tüm bacağım oldu inanılmaz kötüydü resmine bile bakamıyorum çok kaşınıyordu derisi kalkıyodu tutup çekiyodum boydan boyaa tüm bacağımın derisi kalkıyodu e haliyle bi kısım beyaz kalıyordu 2 bacağımda oldu git gide arttı doktor doktor gezdim ne ilaçlar sürdüm geçmedi doktorlar bu tekrar çıkar dedi hatta parça aldılar hastalığı da bulamadılar hani ismi şu denilemedi sonra tıp dan uzaklaşıp başka yöntemler denedik geçti ama çok kötü bişey ya pantolon giyiyorsun inanılmz acı kaşıntı allahtan en korktuğum iz kalmasiydi çünkü her yeri oldu derisi komple kalktı vs hiç iz almadı sadece parça alınan yerde küçük sivilce gibi iz var
Ne yaptınız bebegımde de aynısı çıktı Allah rızası ıcın soyleyın ne olur 3 doktora gıttm 3 üde bılemedı verdıgı kremler gecmedı aynı resımdekı gıbı ne olur cevap yazın
Ben locoderm krem kullanıyorum kökten geçirmese de bir kaç günlüğüne geçiyor tekrarlayınca tekrar sürüyorum, sizde bir çaresini bulursanız lütfen söyler misiniz
Bende de gül hastalığı vardı zar zor atlattım aslında sadece cildiyeye gittim doktorun verdiği kremi sürdüm kuruttu ve sonra tekrar gittim (kuruduktan sonra tekrar gidilmesi gerekiyor) iz geçirici krem verdi üşendiğim için kullanamıyorum pek ama smfnksmdk korkmayın yani ama sanırım tekrarlayabiliyormuş