Korona olup atlatan var mı, varsa nasıl bir süreçten geçtiniz, nolur detaya bakın?

Babam pozitif cıktı. Başlarda iyiydi, cok hafif ya da hiç belirti yok gibiydi. Kendisi şeker hastası ve favipiravir korona ilacı kullanıyor. Kendisine ağır gelmiş olacak ki, tedavisinin 4. gününde daha da ağırlaştı. Eklem agrıları, mide bulantısı, uykuda sayıklama ve yüksek şeker yaptı. Şekeri 380 civarı seyrediyor. Parol içince terliyor ve rahatlıyor. Yarın ılacının son günü. Bir an once bıtmesını istiyor ilacının. Bu asamalardan gecen tanıdıgı olan filan var mı? Cok korkuyorum nolur dua edin
Korona olup atlatan var mı, varsa nasıl bir süreçten geçtiniz, nolur detaya bakın?
Cevapla