Benim bir hastaligim var erkekler okumazsa iyi olur cunku igrenebilirler ama bu bir hastalik ilk once bunu anlayin?

Bende 4 senedir devam eden bir hastalik var. Hirsutizm yani halk dilinde kıllanma.
Göğüs bölgemde buma goguslerim boynum gerdanim da dahil yer yerde kalın ve siyah tuyler var. Erkek tipi tuyler yani. Göbek golgemde ve sirtima dogru ayni sekilde yine kalın tuyler var ve ust bacaklarimda yüzümde boynumda da ayni tuylerden var. Doktora gittim tabiki ilac verdi 6 aylik kullandim etkisi olmadi. Baska doktora gittim kili ver dedi spora yazildim diyetisyene gittim 4 ayda 3 kilo verdim. Ve baska kadin doguma gittim kilo veremdigimi soyledim o da hormon bozuklu olanlar kili vermede zorlanir dedi ama kilo vermeden iyilemezsin. Ben zorladim 6 kilo verdim.
Geçti mi? Gecmedi bu hastalik. Ne giyersem giyemem herkes aa senin oranda kıllar mi var diyor. Simdi 19 yasindayim. Boynumu bile kapatan seyler zor buluyorum yazlari disari cikmiyorum. Hayatim yok denilebilecek seviyede. Banyo yapmak istemiyorum o vucudu gorunce nefret ediyorum kendimden cunku bir kiza asla yakisamayacak bir vücut. Bunu anlamanizi beklemiyorum yasamayan bilemez kizlar. Kesinlikle evlenmeyi istemiyorum ben kimsenin karsisina boyle cikamam. Midesi bulanir zaten istemez beni. Yüzüm güzel suratsiz biri degilim ama böyle olunca yuzumde gulmuyor iste. Lazer epilasyon diyeceksiniz cogunuz ama doktor olmaz dedi kıl kokleri cok ilerlemis lazer olsan yine aynisi cikar dedi. Ve bunu 3 doktor dedi. Babam da fark etmis gecen agliyordum kılların yuzu den mi agliyorsun dedi. Utandim tabi hayor zayiflaayamadigim icin dedim. Cok zor bir durum bu zamana kadat hic arkadaslarimla disari bile cikmadim onlar bize gelirler saklamaya calisirim gorunen yerlerimi. Zaten 8. Sinifta bir cocuk bana senin yuzunde benimkinden daha cok kıl var demsiti onu hic unutamiyorum. Esmerim zaten az cok olur ama bu gercekten cok buyuk bir durum ne yapacagimi bilmiyorum. Yasamak bile istemiyorum herkesin aa sen oranı alıyormusub gibi tepkileri beni cok uzuyor sıkıldım artik. Çaresi yok bunun. Tek caresi ölünceye kadar kimseyle gorusmemek.
Benim bir hastaligim var erkekler okumazsa iyi olur cunku igrenebilirler ama bu bir hastalik ilk once bunu anlayin?
Cevapla