Ben yaklaşık 1 yıldır ses duyuyorum ve doktora da gittim şizofren degilim ayrıca hocaya da gittim bu dönemde inancsizlastim zaten dinlemek isteyen olursa anlatirim böyle şeyler yasayan biri var mı
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ne gibi? Yani ne söylediğini duyuyor musun yoksa anlamsızca ses mi sadece?
Duyuyorum mesela geçen uykuya dalacakken ben niye buradayım dedi bir kadın sesi sonra bundan 3 ay önce öleceksin hala neyin derdindesin dedi bir erkek sesi sonra ölmüş annemi gordum rüyamda ondan sonra şey dedi bir ses şu insana dikkat et dedi sonra biri ile konuşurken onun amacı iyi değil konuşma dediler konuşmayı kestim
Allah'a olan İnancını yitirme asla! Zira daha çok boşluğa düşersin. Bu sesleri de kendinde takıntı yapma yoksa içinden çıkılmaz bir hal alır. Bol bol dua et. İnşirah süresi oku akşamları.
Yani zamanında bir çok paranormal olay yaşamıştım ama bana görünür ve ruyalarıma girerlerdi böyle sürekli sesle taciz etmezlerdi
Hocaya gittim zaten ama inanmıyorum ki
Valla bende inanmıyordum sonra afedersin ama ağzima s. çtilar sağolsunlar. Eğer bilmiyorsan öğrenip ayet-el kürsi okuyabilirsin yatmadan. Ayrıca inanan , inançli bir insanla işleri olmuyor 😂
Ben kapalı idim zaten her vakit namaz kılan biriydim ondan sonra başladı bazı şeyler
Ne peki sadece fısıltı olarak mı duyuyorsun ne diyorlar tam olarak?
Çok şey bazen geçmişteki hatalarımı anlatıyorlar
Sen yinede dediğimi bir uygula bana çok yardimi olmuştu zamanında
sende bir değişiklik var zaten, ermeye başlamışsın sanırım
Imkanı yok inancım yok benim
bu işler inançla ilgili değildir.
KBB ye gözük istersen
Röntgen cektiler kaç kez ama bisey çıkmadı
Anladım çok geçmiş olsun düzelirsin umarım
Musallatlı olabilirsn
Inanmam ki öyle şeylere
Olunca görürsün
Helal olsun sana öğretmen adayı bileydim icazeti sana verirdim. 😅😅Sen bu işi yapardın.
Ahah😂😂 yok hocam ben ne anlarım icazetten. Kaldıramazdım ben😁😁
Peki ne tür rüyalar görüyorsun?
Kötü değil ruyalarim
Anladım peki arada ortada hiçbir sebep yokken ansızın bir ürperti hissediyor musun
Ses duyduğum zaman urperiyorum ama ses yok iken olmuyor
Anladım, umarım ne olduğu belli olur
3 harfliler mi fısıldıyor
3 harflilere inanmıyorum neyin fisildadigini bilmiyorum
Deneyimli bir psikiyatristle görüşmelisin
Hoca ne dedi sana.
Muska verdi yazı verdi biri aşık cin dedi diğeri musallat dedi birisi de gözü açılmış kurtulamaz dedi
Annenin başka bir ismi varmıydı? Annenin başka bir ismi olmalı, Anne ismin doğru değil sanırım.
Sendeki doğuştan soysal, bir dert ve sıkıntı varsa çözümüde vardır, önemli olan işinin ehli birilerini bulabilmek.
Anne ismim doğru niye ki
Anne ismin doğru olsaydı şu an üzerinde bulunan varlıkları görüyor ve duyuyor olman gerekirdi.
Duyuyorum zaten bazı sesler aman görmeyeyim aklımı kaybederim ben
Anne isminin yanlış olması, seni bir nevi kurtarmış, anne ismin doğru olmadığı için üzerine yaptırdığın muska vb. işlemler senin üzerine gelmemiş, yaptırdığın işlemler senin üzerine gelseydi çok daha kötü olurdun.
Nasıl ya anne ismim nasıl yanlış olabilir ki
Ayrıca hocalar anne ismimi sormadı ki
Şu an yüzeysel görüyor ve duyuyorsun, yaptırmış olduğun işlemler adres olarak seni bulsaydı durumun çok kötü olurdu.
Hocalar Anne ismini sormadan nasıl tesbit ettiler sıkıntılarını.
Ben hiç bir işlem yaptırmadım ki...
Annen vefat edeli 10 yıl oldumu?
bir dk geçti 10 yıldan fazla oldu da
Muska yazdırmak, okunmuş su içmek işlem değilmi? Senin sorunun doğuştan soysal, annene veya anneannene yaptırılmış büyüler.
Sen şu an benim gecmisime bakabiliyorsun
Ne bileyim doğru diyorsun işlem
Senin sorununun kaynağı, yani doğuştan soysalının kaynağı, anne annene yaptırılmış olan büyülerin göbek bağı yoluyla ve anne sütü ile ırsi olarak sana geçmesinden kaynaklı.
Annem iyi bir kadındı neden büyü yapsınlar ki ona
Asıl büyü Anne annene yaptırılmış, anne annenden annene, annendende sana geçmiş, göbek bağı yoluyla.
@erek1973 şu an yaptığın çok yanlış. Kız burda çözüm arıyor sen neler diyorsun. @claviculare iyi bir uzman bulmaya çalış. Aynı durumları hemen hemen ben de yaşadım. Sesler duyma vs değil ama başka şeyler. Burda çözüm bulamazsın. Doktorla çözemezsen o zman dalga geçmeyen şarlatan olmayan para almayan bir hoca bulmaya çalış
@miramira yanlışı veya doğruyu senden öğrenecek değilim, işine bak. Aklını kendine sakla kendi satırına yorumunu yap maydanoz olma.
Hadi ordan şarlatan
Şarlatanlığı kocan iyi bilir
@miramira kocana sor şarlatanlığı, şarlatanları iyi tanır
@miramira az bile yapmış kocan sana
@miramira layığını bulmuşsun, şarlatanı uzakta arama, yılan koynunda
Sen harbi trolsün aahdhs ne boş beleş bir tipsin s alak ya tutturamıyosun geveleme daha fazla 😂
@miramira sıkıntılarını yazmak isterdim ama, layık değilsin, layığınla yaşa.
@claviculare gizliden soru sormuştum güya bu gereksiz medyum trol benim soruya da aynı şekilde zırvalamıştı. Üstelik iki sorumdan birine musallat diğerine yok birşeyin vs. demiş😂Engelliyorum bu m alı. Bakayım yine ne zırvalayacak dedim kahkaha attım ya ahshsha haberin olsun. Ayrıca geçmiş olsun umarım iyileşirsin
@miramira Boşsun, bedavasın, salak ve tpi kayık olduğunu söylemek istemezdim ama sen kaşındın
Mal olduğunu biliyordumzaten miramira
@MİRmira başka özelliğinde var olmalı se bin uyuz olma gibi
Kaşınıp Kaşınıp duruyorsun
@miramira Allah seni bildiği gibi yapsın
Insanlara hakaret ederek mi hoca oldunuz? Bencede sarlatansiniz şu an hak verdim
Saçma.
Ben dinlemek istiyorum seni
Kedidir kedi
Ciddi olamazsın
Niye yazayım ciddi olmasam
Detay ver
Takip attim