Köpeğimi 1-2 hafta önce yolda bı anda karşıma çıkmıştı 2-3 aylık köpek. Çevredeki insanlara sorduğumda bu köpeğin oralarda yaşadığını söylediler. Bizde sahiplenmeye karar verdik. Az önce köpekle oynerken dişiyle parmağımı çizdi bir ufak denecek noktadan çok az bir kan çıktı. Hemen elimi sabunladım o bölgeye daha çok sabun sürdüm. Sizce bir sorun yaratır mı? Aşı olmam gerekli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Tamamdır doktora gittim. Nolur nolmaz diye kuduz aşısı yaptılar. Teşekkürler yorumlar için
Köpeğimle oyun oynarken parmağımı çizdi. Sizce ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir şey olmaz merak etme köpeğin aşılarını yaptır bir dahakine için rahat olsun.
Yaw ne aşisi 😅bisi olmaz okdr korkuosan da git yaptir yani
Ben olsam küserdim 😊
Köpeğin aşıları tammıydı? yoksa tedbir amaçlı bir doktora görün derim
Zaten sinirlenip tekme attı hafiften o küstü bana şu an. Ayrıca daha aşılarını yapamadık zaman olmadı
Aşı olmalısın. Ne olur ne olmaz, kuduz öldürebiliyor insanı.
doktora gitsene kardeşim niye riske atıyorsun
Olmaz bir şey ama aşılarını yaptır yine de.
Kuduz aşısı vurul bence
Aile hekimine danış