Köpeğimle oyun oynarken parmağımı çizdi. Sizce ne yapmalıyım?

Köpeğimi 1-2 hafta önce yolda bı anda karşıma çıkmıştı 2-3 aylık köpek. Çevredeki insanlara sorduğumda bu köpeğin oralarda yaşadığını söylediler. Bizde sahiplenmeye karar verdik. Az önce köpekle oynerken dişiyle parmağımı çizdi bir ufak denecek noktadan çok az bir kan çıktı. Hemen elimi sabunladım o bölgeye daha çok sabun sürdüm. Sizce bir sorun yaratır mı? Aşı olmam gerekli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Tamamdır doktora gittim. Nolur nolmaz diye kuduz aşısı yaptılar. Teşekkürler yorumlar için
Köpeğimle oyun oynarken parmağımı çizdi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla