Sorum kızlara epilasyondan sonra tüylerin geç çıkması için?

Kızlar bacak epilasyonundan sonra arkadaşlarımın dediğine göre 5-6 gün pürüzsüz kalabiliyormuş ama bende ertesi gün tek tük de olsa çıkmaya başlıyor ve malum yaz ayındayız rahatsız olduğum için tekrar yapıyorum. Gerçekten sorunlu olduğumu düşünmeye başladım ağda ya da epilasyon her neyse hemen ertesi günü tüy çıkar mı ya? Aranızda böyle olan var mı? Varsa süreyi geciktirmek için ne gibi yöntemler kullanıyorsunuz lütfen yazarmısınız:)
Sorum kızlara epilasyondan sonra tüylerin geç çıkması için?
Cevapla