Ya Oksijen Bizi Ortalama 80 Yıl Yaşatan Bir Zehirse?

Biliyorum, hepinize mantıksız gelen bir soru ama gerçek olma olasılığı var çünkü oksijenin bizi öldürmediğini kanıtlayamazsınız. Oksijen olmadan yaşayamazsınız, işte kanıt! Diyorlar ama hala kanıt yok, sonuçta oksijen yine bizi öldürecek olabilir? Bu soruya kimse kolay kolay cevap veremez, cevabına güvenen aksini söylesin!

Gayet mantıklı bir konu.
Ya Oksijen Bizi Ortalama 80 Yıl Yaşatan Bir Zehirse?
Cevapla