ikisinde betona deyiyor bı şişlik falanda yok aynı fark sağ ve sol elimde de var ama daha az 1cm kadar ayaklarımda ise çok fazla 4cm kadar sol tarafım daha büyük ellerimde de sol tarafım daha büyük nasıl düzelir
Güncellemeler
+1 yıl
şimdi fotoğrafa bakarken farkettim sol bacağımda daha büyük
başka türlü kemiklerin gelişme çağında sargı ile sarılıp baskı yaptırılabilirdi ama şu an öyle bir durum olacağını sanmıyorum çeşitli malzemeler ile tıp size yardım eder
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Yürürken aşırı sıkıntı çekmiyorsan bence bir sıkıntı yok gibi. Ayak sonuçta yani işlevini yerine getiriyorsa gerisini çok kurcalama :D
yürürken sıkıntı yok da güreşirken sıkıntı var denge sağlamakta zorlanıyorum
Gelişim bozukluğu var ama ne yapılır bilmiyorum, geçmiş olsun
2metre boyum olcağına 10cm küçüleyim dengeli olsun vucudum
Mutlaka ama bunu beğendi doktora gösterin
Bunu bir doktora gösterin* yazcaktim
korananın bitmesini bekliyorum
Anladım
Buneyla hobit ayağı gibi bunu Tarantino görse fetişi biter
öyle deme
ayak bu yani sağlığında bir problem yoksa takılma fazla
elimdede 1cm fark var sol bacağımda hafif diyerinden büyük
Abla aile hekime git nereye gideceğini söylesin
korananın bitmesini bekliyorum
ayaklarını eşit koymamıssın ondan olabilir mi acaba
dalğa geçme eşit koydum sol trafım komple daha büyük ikiside tabanı betona deyiyor
Yoo haşa dalga gecmedim ama fotoda ayağının sol tarafı daha önde duruyor ondan dedim
önde durmuyor ikiside dolaba yapışık ikiside betona deyiyor
Her insanin arak olcusu faklidir bir birinden mesela göğüs olarak dusun sizin göğüsleriniz ikiside ayni deyil yaa biri birinden buyuk ayakta oyle
4cm de fark olmasın ama
Olabilir takilma bunlara yani bu senin bir kusurun deyil
Ayrica ayaklarin cok tatli
teşekkür ederim
Rica ederim afiyet olsun
afiyet olsun?
😂 neselen dedim
tamam :D
Takip etim
Sizde buyrun lutfen
4 cm en az 3-4 numara fark etmesi demek. Emin misin 3-4 cm fark olduğuna sen?
2parmak kalınlığında vark var işte
Emin misin kaç numara ki?
sağ ayağım 43 solda 44 vardır diyorum
Oha abartma ciddi misin sen saçmalama yani
yeter be Allahallah siz saçmalamayın kız küçücük mü olmalı illa
Ya küçücük olsun diyen yok. Kaç kız gördün 43-44 giyen inandırıcılığı yok bunun.
Kaldı ki ayakların 39-40 falan gibi duruyor en fazla.
özelden mesaj atsana bir
Atıyorum bekle
Takip attım takip at sen de atayım
Keşke fotoğraf daha net olsaydı 😂
telefonla çektim profosyenel kamera değil
yürümede aksaklık oluyor mu?
arada farkı hissediyorsun ama genelde olmuyor
hastaneye bu konu hakkında başvuru yaptınız mı bir profesyonel yardımı ile düzelebilir belki bu konuda yardımı tıptan bekleyin bence
korananın bitmesini bekliyorum
başka türlü kemiklerin gelişme çağında sargı ile sarılıp baskı yaptırılabilirdi ama şu an öyle bir durum olacağını sanmıyorum çeşitli malzemeler ile tıp size yardım eder
Gece gece tovbe yarabbim😁
Birisi önde duruyor ondan olabilirmi
önde durmuyor dolaba ve betona yapışık ikiside
Yürüyüşünü etkilemiyorsa sıkıntı yok
ayaklara bak yaş 12 mi
44numara sence 12mi
bu 44 numaraysa benimki 75 numara mk
ayakkabımın fotosunu atıyımmı
44se ağır söverim ama kabul mü
nereden bileyim senin ayakkabın olduğunu haha
bu ayağın 44 olma ihtimali sıfır
toksiklik yapacaksan hiç durma burda defol
toksiklik ne demek mk adasdasda
pozitif hisleri emen amacı trol ve sinir bozmak olan haysiyetsize denir
ahahaha ilahi komik kızsın
ayrıca sol ayağım 44 sağ 43 çok masraf olmasın diye ikisinide 44giyiyorum
senin inadına ayakkabımı değil ayağımın yandan çekilmiş görüntüsünü atıcam o zaman görürsün 12yi
fotoşopla büyütme de resmi :D
eee ben bunu nasıl kanıtlayacam
sen bir yol söyle ben taktım kafayı kanıtlıcam
eeeee
attım özelden
Ben mi aptalım ayaklar mı aynı hizada değil
önde durmuyor dolaba ve betona yapışık ikiside
Bacım ayaklar çarpılmış senin
onun bende farkındayım naapabiliriz
Birşey yapılmaz ki onlara
düzelmezmi diyosun
Net görmem lazım
görüyorsun zaten
Senin gözlerde bozuk ellam
ne diyon ya
Bence gayet hoş
teşekkür ederim
çocuk ayakları gibi
44numara çocuk ayağı öylemi hangi çocuğun ayağı bu herkülün çocukluğumu
Ne bileyim küçük görünüyorlar
senin ayağın kaç numara
63 tabi ki
abartma be dünyadaki en büyük ayak 62 atmanında bu kadarı olmaz
Ayakkabı numaram 63 diyorum ben
tamam şimdiye kadarki en büyük ayakkabı numarası 62 işte gerçekten soruyorum senin kaç ayakkabı numaran
Ya ayakkabı üzerinde 63 yazıyor yalan mı atıyor ben şimdi kafaya bak
gines rekorlar kitabına gir o zaman
Neden hiç 63 numara giyen ayak görmedin kızım
yok yani dünyda yok ölenumara gir rekorlar kitabına en fazla 62 var
yanlış anlama senin için söylüyorum 63se yeni rekora sahip olursun
Belli olmuyor
olmuyormu sahiden sağ ayağıma tam gelen ayakkabbı solu sıkıyor
O bende de oluyor sol tam sağ sıkıyor o yuzden saga gore almam lazim ayakkabiyi sen de hangisi buyukse ona gore al ayakkabinj