38 kilo verdim çabalayıp herkes yüzün çökmüş çok zayıfsın diyor?

Ne yapacağımı şaşırdım artık. 94 kilodan 56 ya düştüm. Ben böyle çok mutluyum. Boyum 170. Vücudum da sporla kilo verdiğim için şekilli. Ben beğeniyorum ama çok fazla kişi çok zayıfsın yüzün çökmüş şöyle böyle diyor gerçekten yoruldum artık. Psikolojim bozuldu onca kilo verdim hala böyle diyorlar. Ne yapayım artık bunun ortası yok mu?
38 kilo verdim çabalayıp herkes yüzün çökmüş çok zayıfsın diyor?
Cevapla