
Sizde de oluyor mu bu korku?

Markete giderken güneş vurduğu için hapşurmam gerekmişti eve kadar koşmuştum hapşurmak için
Ayy kıyamam 🙈
maske takıyoruz bir şey olmaz :D
Bu maskenin arkasında bir fikir var ve onlara virüs işlemez.
C for corona.
Adamın pancar suratını açığa çıkaracaksın illa, maskeler arkasında iyi halbuki, omegle de takılıyor. Ejfkgo
Lan bim e de yürümezsin ahdndmgögö
Cevap
6Cevap
Mecburiyet dahilinde avm ye gittim. Dechatlon da bir amca maskesini yukarı sıyırdı ve nike t-shirtlerin üzerine hapşurdu. Sonrada maskeyi geri taktı koşarak cıktım.
Fazlasıyla yanımda kardeşim bile hapşorınca içimden eyvah çekiyorum ne günlere geldik ya kardeş kardeşten çekinşr olduk vallaha:D
Her markete girdiğimde psikolojik olarak öksürüyordum ilk bir ay böyle devam etti insanların benden kaçtığını görmek kötüydü
Bende biri hapşıracak öksüerecek diye ödüm kopuyor 😅
Evet kesinliklee asla biri esnese bile korkar oldum
Bazen hapşırık tutuyorda. Çok kalabalık ortama. Girmem
eskiden de kolay kolay kapalı yerlerde öKSürmezdim değişiklik olmadı bende
Oluşmadı zaten vardı kendimi uzak tutuyordum herkesten hep
Evet, insanlar beni hasta sancek diye korktuğum içim tenha yerlerde hapşurur oldum 😁
arada olmuyor değil dönüp bakıyorlar :d
Ay ondan korkuyorum en çok bakarlar diye dkg
Hapşırdım bugün güldüm yanlış anlaşılmasın diye 🤭
Hic disari cikmadigim icin olmuyor
evet ya :D
Hayır..
Evet yaa o kötü oldu
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?