Korona virüs sonrası, sizde de toplu alanlarda hapşırma/öksürme fobisi oluştu mu?

Korona virüs sonrası, sizde de toplu alanlarda hapşırma/öksürme fobisi oluştu mu?
Toplu alanlarda hapşırırken/öksürürken bile kırk kere düşünür oldum. Biri yan gözle bakacak da hasta zannedecek diye. 🙈

Sizde de oluyor mu bu korku?
Korona virüs sonrası, sizde de toplu alanlarda hapşırma/öksürme fobisi oluştu mu?
Cevapla