1 ay önce burnumu deldirdim içi çok fena yara oldu, iltihap oldu ve kabardı sertleşti. ne yapmam gerekiyor? Doktor ilaç verdi kullanıyorm ama?

dıştan da hafif yara oldu ama o çok hafif, burnumun içinde kabarcık çıktı ve içi sert iltihap dolu. 15 gündür aynı hiç geçmiyor :(
1 ay önce burnumu deldirdim içi çok fena yara oldu, iltihap oldu ve kabardı sertleşti. ne yapmam gerekiyor? Doktor ilaç verdi kullanıyorm ama?
Cevapla