Aynı pilavdan 5 kişi yedik 4ümüz zehirlendi bende birşey yok hastaneye gideyim mi?

arkadaşlarla pilav partisi veriyorduk pilavı arkadaş yaptı bende tavuğu kızarttım yedik neyse hepsi kusmaya falan başladı bende hiç birşey yok şimdi arkadaşlar yatıyor bende başlarında bekliyom bu saate kadar zehirlenmediysem birşey olur mu? sıkıntı yok ama si gara içiyorum
Aynı pilavdan 5 kişi yedik 4ümüz zehirlendi bende birşey yok hastaneye gideyim mi?
Cevapla