Tanıştığım erkek bana kilomu sordu, söylemeli miyim?

İyi akşamlar.
Ben 8 aydır biriyle yazışıyorum ayrı ülkelerdeyiz. Ve bugün bana görüntülü konuştuktan sonra bana kilomu sordu. Ben önce dedim kilo sorulmaz en hassas konu bu bende.. Ve ben gerçekten çok kiloluyum 1.70 boyundayım ve 40 kilo en az fazlam var. Ve söylemek istemedim. O da darıldı bana iyi geceler yazdı. Sence demeli miyim ya da o mu haksız? Ve kuzenimin dayısı olur kendisi.. Akşam onlardayken görüştük hep beraber. Acaba onlar mı bir şey demiş diye de aklıma takıldı. Moralim de çok bozuldu. Beni kilolu olduğumu biliyor ve bildiği halde tanışmak istiyorum dedi. Sadece kilo yüzünden de bitirecek diye Korkuyorum. Ama kilo vermeye de çalışıyorum.
Tanıştığım erkek bana kilomu sordu, söylemeli miyim?
Cevapla