İyi akşamlar.
Ben 8 aydır biriyle yazışıyorum ayrı ülkelerdeyiz. Ve bugün bana görüntülü konuştuktan sonra bana kilomu sordu. Ben önce dedim kilo sorulmaz en hassas konu bu bende.. Ve ben gerçekten çok kiloluyum 1.70 boyundayım ve 40 kilo en az fazlam var. Ve söylemek istemedim. O da darıldı bana iyi geceler yazdı. Sence demeli miyim ya da o mu haksız? Ve kuzenimin dayısı olur kendisi.. Akşam onlardayken görüştük hep beraber. Acaba onlar mı bir şey demiş diye de aklıma takıldı. Moralim de çok bozuldu. Beni kilolu olduğumu biliyor ve bildiği halde tanışmak istiyorum dedi. Sadece kilo yüzünden de bitirecek diye Korkuyorum. Ama kilo vermeye de çalışıyorum.
Ben 8 aydır biriyle yazışıyorum ayrı ülkelerdeyiz. Ve bugün bana görüntülü konuştuktan sonra bana kilomu sordu. Ben önce dedim kilo sorulmaz en hassas konu bu bende.. Ve ben gerçekten çok kiloluyum 1.70 boyundayım ve 40 kilo en az fazlam var. Ve söylemek istemedim. O da darıldı bana iyi geceler yazdı. Sence demeli miyim ya da o mu haksız? Ve kuzenimin dayısı olur kendisi.. Akşam onlardayken görüştük hep beraber. Acaba onlar mı bir şey demiş diye de aklıma takıldı. Moralim de çok bozuldu. Beni kilolu olduğumu biliyor ve bildiği halde tanışmak istiyorum dedi. Sadece kilo yüzünden de bitirecek diye Korkuyorum. Ama kilo vermeye de çalışıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer