Maksimum kadın kilosu bence bu kadar olmalı arkadaşlar. Fazlası obezitedir. Aksini iddia eden obezdir. Haksız mıyım?

Maksimum kadın kilosu bence bu kadar olmalı arkadaşlar. Fazlası obezitedir. Aksini iddia eden obezdir. Haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar 168 boya 33 kilo fazlası zarar. Zayıflayın. Obez olmayın.
Maksimum kadın kilosu bence bu kadar olmalı arkadaşlar. Fazlası obezitedir. Aksini iddia eden obezdir. Haksız mıyım?
Cevapla