kadının orantısal vucudu olmak kaydı ıle boy eksı on kılosu yerındedır fazlası kılo sorunudur aynı zamanda saglıksızdırda.. bahsettıgınız rakmda bırı kadın olamaz cunku doguma yapamaz.. doguraöyan kadın sadece olsa olsa verimsiz dişidir! guzelık ugruna gebelıkten kacan kadın bes para etmez..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
kadının orantısal vucudu olmak kaydı ıle boy eksı on kılosu yerındedır fazlası kılo sorunudur aynı zamanda saglıksızdırda.. bahsettıgınız rakmda bırı kadın olamaz cunku doguma yapamaz.. doguraöyan kadın sadece olsa olsa verimsiz dişidir! guzelık ugruna gebelıkten kacan kadın bes para etmez..
Boyuna göre değişkenlik gösteren bir durum için bu kiloda olmalı sınırlaması yapman yanlış bir düşünce...
168 boy 33 kilo
55 60 civarında olman gerekiyor boyuna göre kızzz yaşıyonnn mu senn😂😂
Kimse şöyle olsun böyle olsun demem. Kim nasıl rahat hissediyorsa öyle olsun. Şişman öldü de zayıf ölmedi mi dişiniz keserken yiyin ula
Maksimum kadın kilosu 23'tür 33 diyen kiloludur obezdir.
10 kilo daha mı vereyim dersin :/
Ee yani deli misin ayol?
Hemen spora gidiyorum teşekkür ederim hayatımı kurtardın
Haksizsin. Sen iyi misin ya? Ciddiysen bence kiloyu felan birak bir psikologa felan git. Akıl daha onemli
Şaka mısın kardeş? Daha fazlası resmen obez
Yok yok sen bir tedavi ol.
Sen dondurma çubuğumusun?
Kıskanma
Evet kilolu dedim sanırım,
Niye hep yanlış şeyi atıyorsam :(
Off yine büyük oldu
Ay çok teşekkür ederimmmm şu an daha iyi hissediyorum kendimi
Teşekkürler :D Nihilist misin?
Direkt yok olmaya çalışıyorum
50’nin altı, 60’ın üstü çöptür, bu aralığı bozmayın çocuklar..
Yok artık. yarin hava rüzgarlı ceplerine taş doldur
Kesinlike fazlası zarar ben 20 kiloyum mesela
Kıskandım ya :(((((
Herkes kıskanıyor nazar degireceksiniz :((
A4 kağıdı gibi, olmaz.😅
Bir top A4 kağıdı olan kadınlar için A4 kağıdı gibi olan kızları üzdünüz beyler..
Uzaylı mısın ya dsfhsbf
Kıskanmasın mı canım?
Manyak mısın aşko dhfbshf
3 kilo falan var bence💁♀️
Dimi ya bende diyorum biraz fazlam var sanki
Evet böyle kupkuru kemik olmak lazım.
Heeeh direk ol desene
Bu ne be dumble kadar bişi.
O bile çok fazla bence 29 kilo ideal.
Bence de katılıyorum
Boy 1.40 mı
Sen aslında yoksun
İfşalandım kendimi tüh :((((
Yiyip yiyip kilo alamayanlara imreniyorum ben spor yapmıyo olsam şu an obezdim tostun yanından geçsem kilo alıyom
Bende öyleyim aslında su bile yarıyor kusma odalarını kullanıyorum. Sende dene
Kusma odası neymiş
Roma imparatorluğundan kalma vomitoryum da deniyor. Zevkine düşkün insanlar için yapmışlar. Oh be yıllardır saklıyodum sonunda paylaşlaştım
Bu bilgiyi*
60 maksimum...
öl istersen
Selam dambılcım
50 60 olsun ya
Haklısın hayatım
Tabi canık