Bipolar bozukluk için 2.5-3 yıl ilaç tedavisi gördüm ama tekrarladı ne yapmalıyım?

Bipolar için ilaç tedavi olmuştum gayet iyileşmistim ama sevgilime çok zarar veriyorum iyi hisetmiyorum onun ıyi olmadığını düşünüyorum sanki nasıl deyim 10 dakika gulsek ağlayacak bir şey bulabiliyorum kendimi suçlu gibi hissediyorum bazen ilaç tekrar içmek istemiyorum evleneceğim için. Tedavim 5 ay önce bitmişti ama bu hastalık tekrarlaniyor mu çünkü tekrar ruhsal cokuntum var.
Bipolar bozukluk için 2.5-3 yıl ilaç tedavisi gördüm ama tekrarladı ne yapmalıyım?
Cevapla