Malum gece yiyince bir zaman sonra kilolar alıp başını gidiyor. Canınız yemek ya da tatlı istediğinde bu isteğinize karşı koyabiliyor musunuz? 


Gece gündüz umursamam canım ne zaman isterse yerim😂Ayrıca gün içinde az yedikten sonra gece yemek sıkıntı olmaz günlük kalori sınırını aşmayınca sıkıntı yok 😏Ve 1,2 gün fazla yemeylede kilo alınmaz zaten😅
Yatmadan en az 2-3 sat önce yemek yemeği bırakmamız lazım. Ne zaman uyuyacağınızı bilmiyor, kestiremiyorsanız benim gibi direkt 19:00 veya 20:00'dan sonra yemeği bırakabilirsiniz. Bunun için telefonumda "yemeği bırak!" diye bir hatırlatma bile var :D
Yemek için yaşayan biri olarak koyamıyorum. Ama baktım saldırıcam hemen spor yaparım çünkü emeklerim boşa gitmesin diye yemiyorum o zaman, bir de spor yapınca iştah filan kalmıyor.
Evet gece acıkıyorum. Kiloya dönüşmemesi için bir kaç tane meyve sebze yiyorum.
Bir de şöyle düşünüyorum; yiyeceği fazla kaçırırsam geri dönülmesi zor kilo problemleriyle karşılaşabileceğimi aklıma getirip kendimi frenliyorum
Cevap
69Cevap
Odamdaysen evet. Çünkü gitmeye üseniyorum deyip kendimi kandırıyorum hxkdjsksjsk yani gidi yemiyorum ama odam dışında biyerde olursa hayır karşı koyamıyorum
Önce uzak durmaya çalışıyorum , yapma diyorum
Kilo alacaksın diyorum
Sonra amaaaan ye gitsin 3 günlük dünyaya bağlayıp yiyorum.
Tek çaresinin su ve sade, şekersiz kahve olduğunu iddia ederim. Su içmek seni zorlar fakat kahve içersek tokluk hissini yaratırsın.
Yok pek engel olmuyorum. Kalkıp yiyorum , o bahaneyle , niyet edip oruç tutuyorum. Napim bari ise yarasın.
Ben hiç karşı koyamıyorum ki iftarda bile ilk tatlı yiyip sonra yemek yiyorum, bir insan sabahın 6 sında uyanıp canı deli gibi tatlı çeker mi 😍
Zor oldu ama başardım sadece bununla bile ciddi bir kilo kaybı sağladım
Sürekli kahve içen biri olarak pek acıkmıyorum, geceleri de kahve sigara çekiyor canım sadece
Hayır karşı koyamıyorum ve koşa koşa gidip yiyorum ☺️
Su içiyorum ve yatıyorum çok acıkmış isem gerçekten bir iki dilim meyve yerim o kadar...
Koyabiliyorum onun yerine meyve falan yerim az bişi
Zaten iştahsız ve az beslenen biriyim. Her fırsatı değerlendiriyorum. Karşı koymuyorum
Yo hemen gidip yerim düşünmekle zaman kaybetmeye gerek yok 😀
Yapamıyorum bunu😭boğazım beni ben onu çok seviyoruz
Bazen
Yahu insan gece uykusunu bölüp nasil yemek yer anlayabilmiş değilim..😊😊
bu aylar hariç acıkma olunca çerez türüyle geçiştiriyorum
Hayır, koymuyorum.
Az önce dün sipariş etmiş olduğum tiramisuyu yedim. Mmm
Evet mecburum. Çikolata filan almıyorum sırf yemeyim diye
Şu zamanda zaten mecbur yiyoruz malum ramazan. Keyifli geceler.
Akşamları hiçbir şey yemem.Öyle alıştım, yiyince midem bulanıyor
Sahur nedeni ile uyanmışım reis.. sanki yatıyordum ya.. yemişim bişeyler yine hadi bakalım iftara Allah kerim..
Ben hakim oluyorum fazla yemek kilo almaya neden olur ve sağlığa zarar verir
Genelde tatlı sevmiyorum... Sıvı tüketimi fazla oluyor... Gece saatlerinde acıkmıyorum...
Kalkıp yiyorum ben ama bende kilo yapmıyor yani korkutmuyor beni 😅
İstediğim şeyi istediğim kadar yiyorum hiç karşı koymuyorum yeme isteğine
Acken uyuyamam bsyler yemeliyim, genelde sut icerim
ben genelde geceleri daha çok sebze veya sıvı tüketiyorum intermitteng fasting yaparak bunun önüne geçebilirsin bence kilo da verdirir
hayır en büyük yanlışımız hele ben hiç diyemiyoprum annemide alet ediyorum kadında kilo aldı hele bu korona obez yapcak bizi
Çok ağır yemekler olmadığı sürece yerim. Yemek için yaşıyoruz sonuçta 😊
Ben yeme isteğime karşi gelebiliyorum zaten günde 2 öğün yiyorum
Evet. Su içtikten bir süre sonra hissetmiyorum bile
Karşı koyabilmeye korkuyorum. canım midem küser falan , sonra ne yaparım efenim ben 😂😋🤭
Koymuyorum yiyorum da yiyorum
hayır, seve seve yerim ☺️
Aciktiysam kesin yerim
Biz koymasakta niyetliyiz o koyuyor
Gece hiçbir şey yemem.
Ne istiyorsam yiyorum
Uykum daha ağır basar 😊
Koyamam. şiiişşşt koyamamm
Koymuyorum bu güzellikten mahrum kalamam 😄
Sahur var sahur da yiyorum
Hayır direk gidip yiyorum 😅
Asla karşı koyamıyorum
Eskıden yapamazdım ama artık karşı koyabılıyorum
hayır. Yeme isteğime karşı gelemem.
Evet direk su içiyorum
Su diyetine başladım mecbur koymam lazım
Yoo kalkıp yiyorum kilo falan da almiyorum
Niye karşı koyayım zevkle yiyorum
Yo valla yiyorum bir güzel
Inanır mısın son 1 aydır iştahım kapandı
Genelde arıştırırım sonra pişman olurum
Cevap vermiyorum hayır 🤭
Çoğunlukla hayvan gibi yiyorum
Kilolar alıp başını gitsin nolmuş ki 🙂
Offff görmek ıstemiyorum yemek fotosu
Koyabiliyorum. 68 kilodan 52 kiloya düştüm bu sayede
Sırf bununla olacak iş değil diyet mi yaptın
Hayır diyet yapmadım ama inceltici korse kullandım o zaman yememi engelliyordu
Yine de tatlı abur cubur felan yememişsindir
Ben zaten çok sevmiyorum sivilce yaptığı için
Niye koyayımki dişim keserken yiyecem
Hayır mideme dur demem jskdkd daha çok koşarım
Her türlü nefsime hakim olabilen bir insanım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?