Sürekli idrara çıkma isteği duyuyorum, ne yapmalıyım?

Tuvalete gitsem bile sürekli tuvaletim varmış gibi geliyor. Doktora gittim idrarda enfeksiyon yok dedi ve betmiga diye bir ilaç verdi.3-4 ay kullandım ama çok bir işe yaramadı. Doktora hep böyle mi olacak diye sorduğumda kesin bir çözüm söyleyemem bu ilacı ömür boyu kullananlar var falan dedi psikolojik mi dedim tam olarak öyle değil falan dedi. Başka bir doktora mı gitmeliyim ya da bitkisel olarak iyi gelebilecek bir şeyler var mıdır?
Sürekli idrara çıkma isteği duyuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla