Doktorum bana bu ilacı yazdı kullananlar bana yazabilirmi?

Doktorum bana bu ilacı yazdı kullananlar bana yazabilirmi?
Arkadaşlar doktorum bana bu ilacı yazdı enfeksiyonum varmış ondan dolayı ama bu ilaç ile ilgili kısırlığa neden olduğu ve zararlı olduğunu duydum kullananlar lütfen bana yazabilirmi böyle birşey varmı?
Doktorum bana bu ilacı yazdı kullananlar bana yazabilirmi?
Cevapla