Göğsümün 5 cm altında koltuk altıma doğru nohut büyüklüğünde bir kitle var. Korkuyorum ne yapmalıyım?

Yaklaşık 2 haftadır fark ettim. Acı vermeyen sadece dokununca anlaşılan bir kistim var. Sizce ne yapmalıyım. Doktora gitmeye şu günlerde çekiniyorum. Hastaneler sağlıkocakları çok riskli İstanbul'da. Düzenli masaj yapıyorum aromatik yağlarla. Geçer mi sizce. Bir de kötü huylu bir kanser olma ihtimali var mı. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı.
Göğsümün 5 cm altında koltuk altıma doğru nohut büyüklüğünde bir kitle var. Korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla