Sizce hafif balık etli kadın mı yoksa zayıf kadın mı?

Ben normalde 48-49 kilo arasında kalırdım boyum 1.65 ama son zamanlarda 52-53 kiloyum. Normalde kalça ve bacak daha dolgun belim göbeğim çok incedir yani üst kısım ince alt kısım dolgun :) Ve üst taraftan kilo alamıyorum ne yesem popoma ve bacaklarımın üstüne gidiyor ve kilo alınca daha da dolgunlaştı alt taraf. Sizce bu bir kadında itici mi durur yoksa üst ince alt dolgun olduğunda daha mı çekici gelir? Yani kilo vermeli miyim böyle kalmalı mı?
Sizce hafif balık etli kadın mı yoksa zayıf kadın mı?
Cevapla