Ya çok kez fark ettim elini yıkayan insanların daha önce bakterili olarak dokunduğu el ile elini yıkama işlemi bittikten sonra musluğu kapamak için tekrar elini mikrop olabilecek yere sürüyor. Karışık olduysa şöyle özetleyelim; ellerinizi yıkamadan önce musluğu açtınız açma bölümüne bakteri bıraktınız. Elinizi yıkamayı bitirdiniz ama az önce ki bakteri bıraktığınız yere tekrar eliniz gitti. Bu durum da sıkıntı oluşuyor mu? Elimizle musluğa da su çarpıtsak :D?#Subarusti
Elimizi yıkadıktan sonra muslukları kaparken tekrar mikrop kapar mıyız?
Ow bu konu da çok hassasım awm cafe vs wcsin de ellerimi yıkıyorsam sorun olmuyor sensörlü musluklar olduğu için onun haricinde ya muslugu yıkarım ya da elllerimi yıkadıktan sonra daha muslukla temas etmemeye çalışırım havlu peçete ile kapatırım. Bir de şu ellerimi yıkadıktan sonra hiç sevmediğim kapı açma durumu var yine dış mekanlardaki wc de ellerimi yıkamışsam benden öncekinin kapıyı açmasını bekliyorum 😂 veya musluğu kapatttiğım peçete orda da imdadıma yetişiyor. 🤷♀️
Bir ihtimal ben de rahat edemediğim için önce bir elime su doldurup sonra öbür elimle musluğu kapatıyorum elimde kalan suyu diğer elime döküyorum bunu eskiden beri yaparım
Evet kaparsın. Ben bu konuda çok takıntılıyım önce elimi yıkıyorum sonra musluğu yıkıyorum sonra tekrar el tekrar çeşme ve kapatıyorum. Biraz uzun sürüyor.