Elimizi yıkadıktan sonra muslukları kaparken tekrar mikrop kapar mıyız?

Ya çok kez fark ettim elini yıkayan insanların daha önce bakterili olarak dokunduğu el ile elini yıkama işlemi bittikten sonra musluğu kapamak için tekrar elini mikrop olabilecek yere sürüyor. Karışık olduysa şöyle özetleyelim;
ellerinizi yıkamadan önce musluğu açtınız açma bölümüne bakteri bıraktınız.
Elinizi yıkamayı bitirdiniz ama az önce ki bakteri bıraktığınız yere tekrar eliniz gitti. Bu durum da sıkıntı oluşuyor mu? Elimizle musluğa da su çarpıtsak :D?
Elimizi yıkadıktan sonra muslukları kaparken tekrar mikrop kapar mıyız?
Elimizi yıkadıktan sonra muslukları kaparken tekrar mikrop kapar mıyız?
#Subarusti
Elimizi yıkadıktan sonra muslukları kaparken tekrar mikrop kapar mıyız?
Cevapla