Öksürüğüm vardı ve ateşim 40'a yaklaştı, corona virüsü mü oldum?

Ocak başlarında yıllardır hiç ateşlenmeyen ben ateşim 40’a yaklaştı. Deli gibi öksürüyordum ve bademciklerim şişmediği halde boğazlarım ağrıyordu bir süre böyle sürdü daha sonra iyileştim. Korona olup iyileşmiş olma ihtimalim var mı yoksa grip mi sadece bunu öğrenebilir miyim hastanede?
Öksürüğüm vardı ve ateşim 40'a yaklaştı, corona virüsü mü oldum?
Cevapla